💄👠Corin szemszöge👠💄
- Ami azt illeti... - kezdtem bele megint. - Még a repülőtéren is... - pirultam el.
- Nana! Rosszkislány vagy! - nevetett fel Amanda. - Jó volt? - vonta fel a szemöldökét. Megforgattam a szemem és bólintottam egy aprót.
- Mindig az... - ismertem be piros arccal.
- U, u, u, Ariana! - harapta be a száját Amanda. - A múltkor Corin és Shawn itt voltak, és a kezével Corin megmutatta, hogy kábé mekkora. - vihorászott vadul gesztikulálva.
- Úúú! Mutiiii! - csillant fel a szeme. A sajátomat megforgattam, majd Amanda átvette az irányítást és egy körülbelüli értéket mutatott. - Uhh, nem kérhetem kölcsön Shawnt? - kapott röhögőgörcsöt.
- Borzasztó vagy! - nevettem fel én is. Pont akkor kaptam egy üzenetet Shawntól.
------------------------------------------------------------
Today, 20:23Szia Pipacs!
Szia Cicafiú! 😂
Baszki, őrülten hiányzol...
Te is nekem...
Kénytelen leszek magamat kielégíteni...
Fúj Shawn! 😩 Ez undorító.
Nem undorító, tuti tetszene! 😉
Bár ez fiús dolog.😒😒😒
Figyelj Cica, most mennem kell, de majd ma még beszélünk! Szia! ❤
Szia! 😘❤
------------------------------------------------------------- Mit írt? - néztek bele a telefonomba, mielőtt reagálhattam volna. - Tyuhú, nem kicsit hiányozhatsz neki! - bólintott elismerően Ariana.
- Ő is nekem... - sütöttem le a szemem.
- Van egy ötletem! - csillant fel Amanda szeme. Mindketten értetlenül meredtünk rá. - Küldjünk neki olyan fotókat! - kezdett el magyarázni, de még mindig ráncolt szemöldökkel pásztáztuk. - Például menj el fürdeni, és küldj neki képet a lábadról! - ekkor már mindketten értettük miről van szó, Ariana hevesen bólogatott, én pedig tanakodva néztem a nővéremre. - Júj, van egy hatásosabb ötletem, menjetek el ketten! - bíztatott.
- Felőlem rendben van. - vonogatta a vállát. Amanda felvonta a szemöldökét és kérdőn hozzámfordult.
- Ahjj, legyen... - adtam be a derekam.
[...]
Habár fürdőruhában készültek a képek, minden tőlünk tellhetőt megtettünk, hogy ne úgy tűnjön. Sajnos meg kellett várnunk, hogy Shawn újra keressen, da hamarosan újra jött az üzenet.---------------------------------------------------------
Today, 21:05Szia Baba. Itt vagyok!
Én is.
Játsszunk valamit!
Küldjük el egymásnak a mostani látképünket!
Kezdem:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfic"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...