~23~

1.2K 64 15
                                    

🌙⭐Shawn szemszöge⭐🌙

-Hazamenjek? -kérdeztem a mellkasomon pihenő Corintól.

-Nem tudom... Attól függ, hogy milyen leszel. Ha továbbra is ilyen édes leszel, akkor maradhatsz. -mondta, a hajamat simogatva.

-Az leszek! Csak hagyj itt aludni... -kérleltem.

-Mondtam, hogy akkor, ha cuki maradsz!

-Én mindig az vagyok! -nevettem. -Hívj Shawn IstenCsászárKirály Mendesnek.

-Csakis úgy foglak! -nevetett, szemet forgatva.

-Akkor Apuci. -ajánlottam fel. -Válaszhatsz! -nevettem.

-Istenem de hülye vagy! -nevette el magát ő is.

-Nana, nem hülye, hanem vagy Apuci, vagy Shawn IstenCsászárKirály Mendes.
-A Shawnie nem elég? -húzta el a száját.

-Na jó, de csak mert űberjófej vagyok! -simogattam meg a haját.

-Az vagy! -nevetett ismét.

-Tudom, örülök, hogy te is! -röhögtem. -Amúgy tetszik, ha Pipacsnak hívlak?

-Hát, nem volt választásom, de nincs vele különösebb bajom. -vonta meg a vállát.

-Remélem is! -sóhajtottam. -Haza kell mennem?

-Még nem tudom, el kell még döntenem...

-Haza kell mennem? -kérddeztem újból.

-Ha ezt fogod kérdezgetni, akkor igen. Most még jól állsz. -kacsintott, én pedig lebiggyesztettem a számat.

-Még... -suttogtam. -És mi az, ha rosszkisfiú leszek? -vontam fel a szemöldökömet.

-Ha erőszakos vagy. -mondta halkan, jobban, mint eddig akármikor.

-Nem leszek az. Megígérem. Szeretlek és jobbat érdemelsz, de iszonyatosan szar lenne, ha elveszítenélek...

-Nálad jobb? Mire gondolsz? -kérdezett vissza egyből.

-Arra, hogy nem erőszakos, nem egy idióta, nem híres, nem én. -soroltam indulatosan.

-Shhhh... -tette szája elé mutatóujját, majd felém emelkedett és adott egy szájrapuszit. -Nálad jobbat nem is kereshetnék, mert nincs. -nyugtatott folyton.

-De Corin... Mások vagyunk. Nem illünk össze. Kérdeznéd miért, akkor miattam. Apu jól mondta. Te egy angyal vagy, én pedig egy idegbeteg baromarc.

-Nem vagy az. -mondta egyszerűen. -Meg, ha az is lennél, szeretlek és ez a lényeg. -simított végig az arcomon. -Érted? Sze-ret-lek! -szótagolta el, majd magamhoz húztam nyakánál fogva, és megcsókoltam.

-Maradhatok? -kérdeztem gyermekies ártatlansággal.

-Igen, de csak ha szeretnél... -mondta végre ki az "igen"-t.

-Hogyne szeretnék, egész este ezért kérleltelek! -nevettem egyet.

[...]
Szokás szerint én voltam az nagykifli, mivel Corin hozzám képest kis termetével elég furcs lenne. A vállát puszilgattam, mikózben egy instagramos oldalt pörgetett.

-Mi a neve az oldalnak? -kérdeztem két apró puszi között.

-Ez a kettőnk ship oldala... Minden közös "cuki" pillanatunkból kivágnak egy félreérthető részletet. -magyarázta el. -Te Shawn... Miért néztél rám kanos tekintettel az interjú alatt végig?

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora