~43~

944 51 0
                                    

🐰🐾Corin szemszöge🐾🐰

Shawnnal még sokáig vonalban maradtunk, a lányok sokáig húzták az agyunkat...

- Shawn te amúgy milyen vallású vagy? - kérdezte Amanda, majd hasrafeküdt az ágyamon, és a már kitámasztott telefonomat nézte, ahol Shawn volt látható, még mindig félmeztelenül.

- Nem vagyok semmilyen vallás követője. - válaszolta gyanakvó tekintettel.

- Hát, pedig azt tudnod kell, hogy a barátnőd annyira keresztény, hogy csak a házasság után fekszik le akárkivel is, szóval mikor lesz a lánybúcsú? - nevetett fel.

- Azért még pár évet várnék vele. - nézett rám, majd kacsintott egyet. Az összes nőnemű a csapatban "ahwww"-zott egyet, Shawn pedig elégedett vigyorral nézett végig rajtunk. Tetszett neki a látvány...

Amanda a hosszú pizsamájában hason fekve és a lábát lóbálva olvadozott, Ariana a rövid fazonú pamut pizsamájában törökülésben olvadozott ugyanúgy mint a kedves nővérem. Én pedig, én egy szál köntösben feküdtem ugyanúgy hason, és a szemeim könnybe lábadtam meredtek a képerőnyre, pontosabban az ott Londonban még mindig félmeztelenkedő barátomra.

- Basszus, most megcsókolnálak, csak még mindig nem működik. - Ariana suttogott egy "csak?"-ot én pedig ránéztem és mosolyogva megforgattam a szemem. - Shawn, felvennél valamit? - nevettem fel, amikor leesett, hogy a legjobb barátnőm és a nővérem előtt nudizik, családbarát verziójában. Úgy vélte, hatalmas poén lesz, ha felveszi maga mellől a flakont, és afféle "jó lesz ez?" pillantással néz rám. A két lany felnevetett, én is visszatartva megforgattam a szemem.

~INSTAGRAM~

❤💬✉corinhill01: He calls me 'Poppy', why would not to pose with them? 🌸🌿💧☁ [📷: @arianawells]

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

❤💬✉
corinhill01: He calls me 'Poppy', why would not to pose with them? 🌸🌿💧☁ [📷: @arianawells]

Kedveli: @shawnmendes, @nashgrier, @oliviagray és további 992,751 ember.

nashgrier: Wow... Gyönyörű! 😍❤
  /corinhill01: A Pipacsok azok, meg van egy szarul kinéző pipacs a képen. 🙋
  /shawnmendes: Ne viccelj Pipacs, gyönyörű vagy! ❤ Szeretlek. [privát hozzászólás]
  /corinhill01: Én is szeretlek, te barom! [privát hozzászólás]
  /nashgrier: Jaj, hogy ti együtt! Nem tudtam, de gratula! [privát hozzászólás]
shawmila: Hmm, Shawn Camilat "kid"-nek hívja, Corint pedig Pipacsnak... A Shawmila akkor is jobb, nem biztos, hogy Shawn hívja így! 🙏
  /shorin: Nem akarok vitába szállni megint, de Corinnal szerintem jobbak!
shawnmendes: Asszony, bassz meg!👌👈 [privát hozzászólás]
  /corinhill01: Te barom! 😂😂😂 De szeretlek! ❤ [privát hozzászólás]
  /shawnmendes: Tudom. 👅 [privát hozzászólás]
alyciajasmine: Na, most írj rám, és mondd el mi történt, mert lemaradtaaam.
  /corinhill01: Igenis Asszonyom! 😏
  /shawnmendes: Csak te vagy asszony, és csak nekem! 😝 [privát hozzászólás]
  /alyciajasmine: Shawn, vigyázz erre a lányra, mert ha megint sérül miattad, akkir levágom a tudod midet! 😠 [privát hozzászólás]
  /shawnmendes: Jó mélyre eláshatod az ilyen gondolataidat, szeretem, és magamnak fogom levágni, ha egyszer is megbántom. [privát hozzászólás]
  /alyciajasmine: Wow, tényleg nagyon szeretheted, ha ilyeneken gondolkodsz! [privát hozzászólás]
------------------------------------------------------------

[...]
Érzéseket vált ki belőlem. Mindig is így tette, még akkor is amikor nem ismertem személyesen. Annyi különbséggel, hogy akkor a zenéje, most már pedig ő maga. Shawn Mendes. Hatalmas tinibálvány, rengeteg lány álompasija, köztük az enyém is. Jézusom, most ha tudná, hogy miket gondolok róla, biztos, hogy egy ideig ezzel szivatna... Egyszerűen szeretem. Régen, amikor az utcán menet megláttam a vigyorgó pofiját, nagyobbat dobbant a szívem mint azt alapjáraton tenné. Amikor a zenéjét hallottam meg, akkor pillangók szabadultak el a gyomromban, furcsa, bizsergő érzést kiváltva hát és nyak tájékon. Most, ha ugyanígy meglátom az utcán az arcát, valamelyik plakátról, busz oldaláról, hatalmas vigyor kúszik a számra, és furcsa büszkeség tölt el legbelül. Ha meghallom a zenéjét, sírógörcs jön rám, mert minden számának egyenként tudom a történetét, minden egyes sorban rejtőző érzelmeket, amiknek a mégjobban (egyébként nagyon okos módon) elrejtett háttereit, kis történeteit tudom, ismerem.

Hiányzik. Hiányzik az érintése, az aranyos suttogása a fülembe, ahol közben az izgalomtól vér pulzál. Hiányoznak a disznó poénjai, és a mégdisznóbb pillantásai. Hiányzik a hülye feje, ahogyan reggelente mellettem mosolyog teljesen kómásan, és aztán a nyakamba suttogja, hogy "Gyönyörű vagy!" az ilyenfajta mondatait már semmire sem méltatom (csak külsőleg, belsőleg nagyon sokat jelent egy ilyen kis mondat foszlánya). Hiányzik, hogy minden egyes rossz dologtól megvédjen, hogy este a karjaiban aludjak el.

Ma este jön haza, azt mondta, hogy nyugodtan aludjak nála, majd hajnalok hajnalán érkezik valamikor. (Igaz, más az esténkre vonatkozó dolgokat is mondott, mintpéldául melyik fehérneműmet vegyem fel, hogyan aludjak el és társai) A negyedik napban kellett volna, hogy megjöjjön, de esze ágában sem volt, így mindenhova hordok magammal legalább egy céleszközt, hiszen ha baleset történik, akkor nagy a baj. És hogy aggódunk-e? Az sajnos nem kifejezés...

Így, hajnalban érkezem résszel, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek! Sziasztok! 👋💝💗💟

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora