☆o☆
Az elmém mintha lefagyott volna. Nem voltam képes mozogni, a gondolataim egy nagy szürke pacává alakultak. A tekintetem egyenesen a vidáman mosolygó csecsemő hatalmas kék íriszeibe mélyedtek. Nem akartam elhinni, nem voltam képes ép ésszel felfogni, hogy Daniel ezt kéri tőlem. Kioltani egy ártatlan gyermek életét, olyan mintha a saját életemet tépném ketté. A testem mellett ökölbe szorított kezeim már remegtek az erő miatt, de nem érdekelt.
-Daniel, ezt ugye nem gondoltad komolyan? -kérdeztem halkan, hátha rájön mekkora baromság is az, amire épp kérni próbál, de a rezzenéstelen tekintete nem erről árulkodott. Túlságos megszállottság villódzott körülötte, amit még én sem voltam képes megtörni.
-Halál komolyan. -vigyorodott el, mitől nekem a gyomrom fordult fel. Ez a férfi, ki előttem állt, hasonmása sem volt annak, kibe én beleszerettem.
A fejem rázva lépkedtem közelebb a kanapéhoz, mire a baba észlelve a mozgást hangosan gügyögni és rugdosni kezdett pici lábaival. A szívem szakadt meg a gondoltara, hogy talán órák múlva már lélegezni sem fog. Természetesen tudtam, hogy én ezt a kis csodát sosem tudnám bántani, inkább vállalom a következményeket. Bármi is legyen az.
-Daniel, ez egy csecsemő. Nézz rá, még el sem kezdődött az élete, s te máris megfosztanád ettől a lehetőségtől? Egyáltalán kinek a gyermeke? Ezt te sem akarhatod, hisz te magad mondtad, hogy ártatlanokat nem bántasz. -próbáltam a lelkére hatni, de csak öblös nevetést kaptam válaszul. Lehetetlennek bizonyult, hogy lebeszéljem erről a döntéséről.
-Bella, ez nem rólam szól, hanem rólad. Fogd fel egyfajta büntetésként, amiért a hátam mögött cselekedtél és még ki tudja mit csináltál. -a gúnyos hangnem, amit megütött sziszegésre késztett. Tehát minden az én hibám, s ennek a gyermeknek az élete az én kezemben van.
-Mi van veled? Én nem ilyennek ismertelek meg, mi történt ez alatt az egy hét alatt? -sóhajtottam lemondóan, mire csak egy szemöldök ráncolást kaptam.
-Velem? Ne tereld a szót, Bella. Edd meg, amit főztél. -az idegeim szinte pattanásig feszültek. Micsoda barbárság, hibát követtem el erre egy ártatlan csecsemőnek kell bűnhődnie. Ezt nem hagyhatom.
-Tehát az én hibám? -ordítom el magam, mire nem csak őt hanem saját magam is meglepem. -A kurva életbe, hát nem érted!? Szeretlek te barom! Azóta az éjszaka óta a sikátorban vonzódom hozzád. Erre te csak azért akarsz megbünetetni, mert érdeklődöm irántad? Basszus, ez egy csecsemő. -miközben kiabálok kezeimmel hevesen gesztikulálok, ezzel is nyomatékosítva mondandómat.
Daniel mintha meg sem hallotta volna, amit mondok elnevette magát. Közelebb lépked, s pár centire tőlem megáll, de így is mintha egy hatalmas szakadék lenne köztünk. Ez nem ő, s én sem én vagyok.
-Ketyeg az óra. -kopogtatja meg a csuklóját, mintha a helyén egy óra lenne, majd közelebb hajolva egy csókot nyom a homlokomra. A szemeim tágra nyíltak tettei hatására, s hirtelen majd elsüllyedtem szégyenemben. Az arcom egyaránt izzott a zavartól és a bennem tomboló dühtől.
~Π~
A csecsemővel a karomban álltam a hatalmas téglafal előtt és gondolkodtam. Az elmémben száguldoztak a jobbnál jobb ötletek, hogyan is tudnám megölni. Na, nem a kezemben tartott csöppséget, hanem a házban gúnyosan vigyorgó Danielt. Annyira dühös voltam, hogy azt el sem lehet képzelni. A pici mocorogni kezdett a karomban, s csepp kis ujját a szájába véve szuszogott tovább. Hát hogy lehetne ennek az ártatlanságnak ártani? A válasz helyes, sehogy. Biztos voltam benne, hogy ha ennek a babának bármi baja is esik, az nem az én kezem által lesz, mert én ugyan nem fogom bántani. Nem érdekel, mit mond vagy gondol Daniel, ennek a csöppségnek egy haja szála sem görbülhet. Azt én nem engedem. Az Istenért is, még egy éves sem lehet, előtte az egész élet, a kamaszkor, a felnőtté válás. Mi van a szüleivel? Vajon észre vették, hogy eltűnt a gyermekük, vagy Daniel annyira jó munkát végzett, hogy csak reggel vennék észre a hiányosságot?
A szemeim szorosan lehunyva vettem egy mély lélegzetet, majd a mögöttem lévő falra csapva utat engedtem magunkanak a bejárathoz. A pici észre sem vette mi történik maga körül, csak nyugodtan szunyókált várva a reggelbe hasító első napsugarakat. Kezeskedem afelől, hogy erre ébredjen.
Óvatosan a kanapéra fektettem majd a haján végig simítva Daniel felkutatására indultam. Sejtéseim szerint a szobájában találom, ám én a küszöbnél tovább nem mentem, nehogy őfelségének valami problémája legyen. Az ágyán hempergett a naplójával a kezében, s mikor észrevette, hogy valaki őt vizslatja kérdő tekintettel fordult felém.
-Nem! -kezdtem beszédem fennhangon, mire csak egy vigyorra futotta tőle. Nem tudom mit szed, de ha ilyen boldog lesz tőle, akkor én is kérek belőle. -Ennek a babának nem fog bántódása esni, és kezeskedem azért, hogy ne is történjen vele semmi. Daniel, átléptél egy határt. Fogalmam sincs, hogy mi ütött beléd. Ha a napló a bajod, hát tessék, bocsánatot kérek mindenért. Kérj bármit, nyalasd fel velem a házat vagy mit tudom én! De ennek a babának én nem ártok, nem fogom megölni! -a végét már a fogaim közt sziszegve mondtam, s ha a nevelőim által nem tanultam volna meg, hogy tartsam magam, akkor már rég neki ugrottam volna.
Daniel sóhajtva feltápászkodott majd elém sétálva bólintott egyet. Az a fránya félmosoly, melyet annyira szeretek, most is az arcán pihent, művészivé varázsolva az így is mesteri arcvonásait.
-Helyes. -mondta végül, mire teljesen összezavarodtam. Nem erre a válaszra számítottam. Homlokom ráncba szaladt, s hátráltam egy lépést.
-Mi? -nyögtem ki végül.
-Figyelj, tudom, hogy most egy érzéketlen barom állatnak tartasz.. -mondta mire karba tett kézzel félbe szakítottam.
-De még milyennek!
-..egyet is értek. De ez csak egy teszt volt. -már épp kérdezni akartam, hogy mégis miről hadovál, de egy intéssel belém fojtotta a szavakat. -Tesztelni akartam, hogy mennyire vagy önálló, hogy meddig vagy képes elmenni. De ami a legjobban érdekelt, hogy mennyire hallgatsz rám és mennyire a saját ösztöneidre. Hidd el, nem hagytam volna, hogy bántsd azt a babát, ennyire én sem vagyok pszichopata.
Mindezeket végig a szemeimbe nézve mondta, teljesen komolyan. A sírás kerülgetett. Átszeltem köztünk a távolságot, majd a jobb karomat felemelve egy hatalmas, visszhangzó pofont kentem fel arra az önelégült arcára.
-Ezt megérdemelted! Mégis, hogy jutott ilyesmi az eszedbe!? Komolyan, egy csecsemő? Elment az eszed? Hogy lennék képes ÉN kiontani egy csecsemő életét, Daniel? -sikítottam a levegőbe, mire D megelégelve a hisztim két karomat megmarkolva a falhoz taszított. A szavak azonnal a torkomon akadtak.
-Bella, soha nem hagytam volna, hogy bántsd azt a babát. Soha, de ezt muszáj volt megtennem és jól teljesítettél. Szembeszálltál velem, egy másik életért. Büszke vagyok rád picilány. -mosolyodott el a végén, majd szorosan a karjaiba zárt. Hihetetlen ez a pasas.
-Utállak. -motyogtam a pulcsijába, mire felnevetett.
-Ettől én csak jobban szeretlek. -válaszolta a nyakhajlatomba bújva, nekem pedig egy nagy vigyor szökött az arcomra.
☆o☆
Jeee, megint késve, de itt a rész. 😍 Komolyan, csak én imádom ennyire Danielt? 😄
Nem tudom legközelebb mikor tudok részt hozni, mert holnap felvételizem (szurkoljatok), és csütörtökön is. Megpróbálom majd valahogy beiktatni. ❤2018.5.13.
YOU ARE READING
A gyönyörű gyilkos
Mystery / ThrillerEgy fiatal lány, kinek élete cseppet sem mindennapi, találkozik egy gyilkossal. Érzelmek kavalkádja lepi el mindkét fél életét, de végül ki győz? Egy lány, ki csak boldog szeretne lenni, vagy egy hidegvérű gyilkos? Ki lesz az első áldozat? ~ 2017...