☆o☆
\ D szemszögéből /
Az egész napot házon kívül töltöttem. Tudom, hogy Bella most utál és több mint valószínú, hogy már ezerszer elátkozott, de ezt még meg fogja köszönni. A nevelőanyjával akkor találkoztam, mikor eltakarítottam a pasast a házból, ott zokogott a test fölött. Nem igazán hatott meg, sőt csak fokozta bennem a vágyat, hogy vele is végezzek, de tudtam, hogy ennek nem most jött el az ideje. Könyörgött, hogy vigyem el a lányához. Mérlegeltem a dolgot, és hát arra jutottam ebből nagy baj nem lehet. Végül rábólintottam és elvittem a lakásba. Nos, Bella tekintete minden pénzt megért, főleg mikor az a nő megölelte, így a mosolyom sem tudtam magamban tartani. Bella nem fogja sokáig bírni vele, ezt nagyon jól tudom, már csak azt kell kivárnom, hogy hogy fog reagálni a kialakult helyzetre. Persze én ezt már most tudom, de meg kell várnom, hogy ő is rájöjjön magától.
\ Bella szemszögéből /
Egész álló nap szinte remegtem a bennem tomboló dühtől, de olyannyira, hogy még a menzeszem is két nappal hamarabb lepett meg. Ez csak rátett egy lapáttal az amúgy is változó hangulatomra. Komolyan, olyan érzésem volt mintha szakadó esőben mosnék le egy autót.
A nevelőanyám egész nap a nyomomban volt és magyarázott a semmiről, de annyira már nem volt bátor, hogy kezet is emeljen rám. Nem az ő házában voltunk, így nem nagyon tudott mit kezdeni a helyzettel. Bár, nem úgy tűnt, mint akit ez zavarna.
Mivel D nem volt itthon, úgy döntöttem, befejezem azt a részletet a naplójában. Halkan beosontam a szobájába, úgy hogy a nevelőm ne vegyen észre, majd az ajtót magamra zártam. Körbe néztem a sötét szobában, de most sehol sem láttam azt a bizonyos kis naplót. Hm, ha napló lennék, hová bújnék? Lássuk csak! És bingó! Az ágy melletti éjjeliszekrény legalsó kis fiókjában lapult az apró csoda. Rutinszerű mozdulatokkal lapoztam a még be nem fejezett oldalra. Tudom, nem szép dolog más személyes írásait olvasnom, de hajt a kíváncsiság.
Mikor végre, olyan távolságba kerültem, hogy szinte éreztem a teste melegét, tudtam hogy nyert ügyem van. Éreztem rajta és az ideges levegővétlein, hogy észrevett, na meg gondolom az előtte húzódó magas árnyékom is felkeltette az érdeklődését.
Mikor előttem állt, s a falhoz szorítotam, rettenetesen furcsa érzés kerített hatalmába. Az illata, a félelem a tekintetében valahogy olyan más volt. Tudom milyen az, amikor valaki fél tőlem, s remegve könyörög az életéért, de egy pillanatra azt láttam a tekintetében, hogy örül. Biztos voltam abban, hogy ezt ő nem tudatosította magában, épp ezért volt olyan furcsa. De miért tette? Meg akar szabadulni valamitől? De mitől? Talán az élettől? Őt is meg kellett volna ölnöm, mint a többit, de nem voltam rá képes. A bennem felgyulladó védelmező ösztön egyszerűen nem engedte, ehelyett arra kértem, hogy jöjjön vissza. Hozzám. Láttam rajta, hogy fél, de tudtam, hogy megteszi.
Ahogy a lap aljára értem, úgy estem vissza a jelen gyötrelmeibe. Ez az a nap volt, mikor először találkoztunk a sikátorban , de ez nyilvánvaló. Ahogy leírta az érzésem, most jöttem rá igazán, hogy minden pontosan így történt. Abban a pillanatban, valahol belül nagyon mélyen abban reménykedtem, hogy ő lesz az majd, ki megszabadít a sok szenvedéstől. És láss csodát, most itt vagyok. Már csak egy problémám van, ami a nevelőanyám személyében nyilvánul meg.
Elfintorodtam a gondolatra, hogy most is valahol kint ólálkodik, és azon töri a fejét, hogy tegyen nekem keresztbe. A naplót becsuktam, s egy halk sóhajjal kísérve megsimítottam a hibátlan bőr felületet. Annyira kíváncsi voltam, hogy ezen kívül még mit írhatott bele, hogy mennyi titkát rejti ez a kiskönyv.
De nem! Már ez a második alkalom, hogy bepofátlankodok a privát életébe nem csinálhatom meg mégegyszer. Óvatosan a helyére tettem a naplót majd meztelen lábaimmal kicsoszogtam a nappaliba. Életem megkeserítője ott terpeszkedett a kanapén és, ha jól láttam épp bort szürcsölgetett. Mégis honnan szedett bort? Úgy látszik alaposabban átkutatta a házat, mint én az itt töltött első napomon.
-Ó, kincsem csinálnál nekem levest? Éhes vagyok. -mondta ezt úgy mintha közben röfögne. Vettem egy mély lélegzetet majd inkább a konyhába mentem.
-Csinálok. -dörmögtem az orrom alatt. Ne üsd meg, ne üsd meg, ne üsd meg.. Kántáltam magamban, mint kisgyerek a verset.
-De nehogy elsózd! Tudod, hogy azt utálom. És vékony tésztával csináld, mert a másik olyan mint a spagetti, azt nem szeretem... -és még folytatta volna, ha közbe nem vágok.
-Csinálom, oké!? -csattantam fel hangosan, és nagy meglepetésemre befogta. Remegett a kezem miközben a kést kihúztam a tartójából..
☆o☆
Sziasztok! El sem tudom hinni.. Átléptük a 6K megtekintést. Gyerekek.. How? 😱 Fantasztikusak vagytok! Az a sok komment, a bíztatás. Nem is tudok mit mondani... KÖSZÖNÖM! ❤ Szeretlek titeket!
2018.3.11.
YOU ARE READING
A gyönyörű gyilkos
Mystery / ThrillerEgy fiatal lány, kinek élete cseppet sem mindennapi, találkozik egy gyilkossal. Érzelmek kavalkádja lepi el mindkét fél életét, de végül ki győz? Egy lány, ki csak boldog szeretne lenni, vagy egy hidegvérű gyilkos? Ki lesz az első áldozat? ~ 2017...