6.Bölüm

1.4K 90 8
                                    


Duvarları Yıkmak;Seni Birgün Seveceğimi Söylesem

Fethi'den Anlatım

İlk defa bu kadar yakınıma girmişti Eylem. Bunun bir sebebi bendim. Duvar yok,sert bakış yok, soğuk ses yok ve en önemlisi de canını acıtmıyorum. Bu düşüncelerimi Eylem'in kulağıma verdiği nefesiyle bırakmıştım. " Duvarların yıkma gibi bir şansımın olmadığını biliyorum ama kendime engel olamadım. O duvardan bir eser olmayınca senin bir mafya olduğuna inancım yok oldu. Özür dilerimmm..." Fısıltıyla konuşmasını bitirince ve banyodan çıktı. O duvarlar olmazsa ve ben sana kapılırsam gazeteci. Hergün kendine sende benim gibi Neden Ben?Diye sorgularsın. Bu içimden verdiğim cevaba tatmin olmuştum kendimce. Kendimle konuşmamı bitirdim ve banyodan çıktım. Tahir'in benim için getirdiği şortu ve t-sirtü giydim. Saçlarımı kurutmak yerine elime sigara paketimi ve çakmağımı aldım,balkona çıktım. Ferforje salıncağa oturdum. Sigaramı yaktım ve içime doğru çekmeye çoktan başlamıştım.

Eylem'den Anlatım

Ağlayarak banyodan çıktım ve benim için getirilen tayt ve t-sirtü giymiştim. Saçlarımı kurutmak zor geldiği için havluya sarmıştım. Aslında yapmamam gerekiyor çünkü sinüzitim var ve yarın muhtelemen büyük bir baş ağrısı ile uyanıcam. Bakarsak böyle uyumasam bile baş ağrısı ile uyanıcam. Gece içtiğim içkiler vücudumda su kaybı yaratacağı için baş ağrısı yapıcaktı. Kendimle felsefe ve bilimsel konuşmaya bayılırdım. Liseden beri yapardım ve bu alışkanlığımdan hiç vazgeçmedim. Belki de bu yüzden gazeteci oldum bilmiyorum. Ben bunları düşünürken Fethi banyodan çıkmıştı. Beline sardığı havlusuyla ve saçından vücuduna akan su damlaları ile fazla çekici görünüyordu. Gözlerimi oradan çektim ve derin bir nefes aldım. "O görünmez duvarları yıkamazsın Eylem." Kendimi usulca ve sessizce uyardım. Bütün günün verdiği yorgunlukla kendimi yatağa atıcağım sırada Fethi'nin balkon kapısının açtığını duydum. Uyuma fikrinden vazgeçtim ve yanına balkona çıktım. Fethi ferforje salıncağa oturmuş ve sigara içiyordu. Onun bu hâline küçük bir tebessüm ettim ve yanına gittim. "Sen uyumadın mı?" Sorduğu soruya başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır uyumadım." Diyerek başımı hayır anlamda sallamamı kanıtlamak istermiş gibi cevap vermiştim. "Eylem hatanın farkındasın de mi?" Bu soruyu beklemediğim için çok şaşırmıştım. Bir süre susmayı tercih etmiştim. Haklıydı Fethi çünkü o istemediği sürece ben bu görünmez buz duvarını aşamazdım. "Farkındayım biran ki aptallık benimki sadece." Uzun sessizliğimin ardından verdiğim cevapla tatmin olmuş olucaktı ki Fethi elindeki sigarayı ağzına götürdü ve içine çekti. İçine çektiği dumanı özenle dışarı bıraktı. Elindeki sigarayı kültablasında söndürdü. Bana döndü ve beni süzmeye başladı. Bir süre beni süzdü. Ne konuşacağını düşünmeye başlamış gibi elini çenesinin altına doğru getirdi. Sıvazlamaya başladı. "Bence sen aptal olamazsın gazeteci. Hayatımda sana sapioseksual olacak adamlar biliyorum." Bu söyledikleri karşısında dona kalmıştım. Ne diyeceğimi ve nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyordum. Dediklerini hayatındaki adamlar değil onun olmasını istiyorum galiba. Bu dediğim şey hiç bir zaman gerçek olmayacaktı. "Sen bir kadının hiç zekasına aşık oldun mu ki? Sorumu beklemiyor olucak ki gözlerini yerden çekti. Bana döndü. "Uyusam iyi olucak." Diyerek kalktı ve içeri gitti. Arkasından bakmakla yetinmiştim sadece. Sigara paketini ve çakmağını oturduğu yerde bırakmıştı. Bunu fırsat bilerek içinden bir tane aldım ve yaktım. Acaba birine aşık olmuş muydu? Olduysa bile o kadının yerinde olmak için babamın tüm servetini göz önünden çıkarırdım. Ya hiç aşkın ne demek olduğunu bilmiyorsa? Birlikte öğrenebilirdik birbirimizi sevmeyi deneyebilirdik. Bu içimden geçen düşüncelerime histerik bir gülüş attım ve sigarayı ağzıma götürdüm ve içime çektim. Ne kadar salağım ben adam iki ay sonra boşanacağız diyor seni serbest özgür bırakıcam diyor. Ben ne düşünüyorum ya birlikte aşkı öğrenmek felan. Düşüncelerimi bıraktım ve sigarayı söndürdüm ve uyumak için odaya gittim. Fethi ile sadece iki kez aynı yatakta uyuduğum aklıma gelince hiç düşünmeden yatağa girdim. Yorgun ve yarı sarhoş kafamla uykunun beni çekmesine izin verdim.

NEDEN BEN (Tamamlandı)...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin