Nick Marley;Eski Sevgili
Fethi'den Anlatım
"Bu adam teröristmiş...bölgede ki terörist başının, sağ kolunun itiymiş." Duyduklarımla yatakta doğrulurken yanımda masum bir şekilde uyuyan kadına baktım. "Anlamadım. Bunun Eylem'le ilişkisi ne?" Sıkıntıyla yataktan kalktım ve elimi sinirle saçlarımı çekiştirdim. "Bilmiyorum...kardeşim sağ kolunun fotoğrafını sana atacağım Eylem'e sor bakalım kimmiş?" Derin bir nefes alıp komidinin üstünde ki sigara paketimi alıp odadan çıktım. "Sen fotoğrafı at ben Eylem'e kim diye sorarım. Sağ ol kardeşim kim olduğunu bulduğum için Sağ ol." Telefonu kapatıp bahçede ki salıncağa oturup sigara paketimden bir dal çıkarıp yaktım. Derin bir nefes çektim.
Eylem'in bir teröristle ne işi olabilir? Sorusu kafamı kurcalamıştı.
Telefonuma gelen bildirimle elimde ki biten sigaramı kül tablasına söndürdüm ve telefonumun bildirim paneline girip Ateş'in attığı fotoğrafı yükledim.
Kod Adı;Tilki
Kırmızı araması var.
Plâstik,el yapımı ve canlı bomba hazırlıyor.
Azılı bir işkenceci.
Kadınlar ilgi odağı.
Bölge başının sağ kolu.Okuduklarıma derin bir nefesi içime çekerken sinirle verdim. Şimdi daha çok merak ediyordum. Oturduğum salıncaktan kalkıp eve girdim. Merdivenlere yönelecekken Eylem'in mutfakta ki şarkı sesine döndüm. Adımlarımı mutfağa yönlendirdim. Tezgaha dönük olan Eylem kulaklığı takmış bağıra bağıra şarkı söylüyordu. Sinirimi yatıştırıp arkasından sarılmamla kucağımda zıpladı ve baş parmağını ağzına götürdü. "Arkamdan sarılır mı ya korktum Fethi? Zaten tehdit altındayım diken üstündeyim." Elimi bel boşluğundan çekip bir iki adım geriledim. Cebimde ki telefonumu çıkarıp fotoğrafın üstüne tıkladım ve Eylem'e doğru gösterdim. "Kim bu?" Diyerek eline telefonumu koydum. "Es-ki...sev-gi-lim." Cevabıyla tüm kanım beynime sıçramıştı. "Se-sen de ne işi var bu fotoğrafın?" Sorusuna histerik bir gülüş attım. "Seni tehdit eden bir terörist o Eylem." Dediklerimle başını iki yana salladı ve ellerini tezgaha dayadı. "Nasıl ya? Bu imkansız. O kaçırılmıştı. Öldü denildi." Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alırken elimle saçlarımın arasından geçirdim. "Eylemmm! Kes tamam geri kalanını alayda anlatırsın. Önce kahvaltını yap sonra birlikte çıkarız." Diyerek mutfaktan çıkıp bahçeye geçtim. Elimi enseme getirip koparırcasına sıktım. Sinirliydim ve Eylem'e zarar vermek istemiyordum. Derin bir nefes alsamda rahatlayamamıştım.
"Fet-Fethi..." Eylem'in sesiyle arkamı döndüm ve sinirimi belli etmemeye çalıştım. Gözleri endişe ile bana bakan kadının eli titriyordu. "Iyi misin?" Sorusuyla bir derin nefes daha aldım ve yüzüme sahte bir gülümseme oturttum. "Neden iyi olmayayım ki?" Diyerek yüzümde ki gülümsemeyi genişlettim. "Bil-bilmem." Birkaç adım atıp ellerini boynuma doladı ve başını boynuma gömdü. Burnuma gelen kamelya kokusuyla tüm sinir vücudumu terk ederken burnumu saçlarına gömdüm.
"Bana bir sevgilin olduğunu neden söylemedin?" Mırıltı gibi çıkan sesimle Eylem daha çok bana sokulurken bende ellerimi daha çok kendime çektim. "Sende bana söylemedin. Eski eşini bana işkence yapan bir adam söyledi." Gerçekleri yüzüme vuran kadınıma baktım. Doğru söze ne denirdi ki? "Yine de söylemeliydin." Sözümle benden ayrılan küçük bedene baktım. "Fethi o benim geçmişimde olan biriydi sadece...Sana söylemeliydim evet ama öldü denildi. Dört yıl öncesine dönmek korkuttu beni ve şimdi senden onun bir terörist olduğunu öğreniyorum. Bunlar neden benim başıma geliyor? Bilmiyorum ama seni ve bebeğimi korumak için her şeyi yaparım." Diyerek dudaklarımızı birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN (Tamamlandı)...
FanfictionSevmek insanı tekrardan yaralar mı? Fethi:Zengin bir ailenin tek oğlu. Ailesi ile Askerlik yüzünden kavga etmiş. Eylül ile askerliğin ikinci yılında tanışmış ve evlenmiş. Bir yıl sonra bir bebek sahibi olmuşlar ama timin düşmanı Derman bebeklerini...