Herkese yeniden Merhaba!! :D
Beni özlediniz mi bakalım? Çünküüü ben sizi özledim ve hemen bölümü yazıp bitireyim dye uğraştım ama işte elden gelen bu.
Şimdi bu defa birkaç duyurum var.
Öncelikleee kapağımızın şuanki halinin sorumlusu Bayan @ladyantebellum Ona buradan kocaman sevgilerimi yolluyorum. Ben çok sevdim çünkü hikayeyi sevdiğini söyledi ve vakit ayırıp bunu yapmış bence çok da güzel olmuş :3
İkincisiiiii, bu bölümün gifi için tüm teşekkürler sevgili bayan @mikeythepooh a gidiyor. Sana kocaman öpücükler. Yorumunu merakle bekliyorum ve bence gif uydu ;)
Son olarak daaa fark edenler biliyorlar, hikayemiz Watty Awards 2014'de yarışan bir hikaye oldu. Çılgınlık anıma geldi. Bir an pişman olsam da battı balık yan gider dedik. Beni yanlış anlamayın lütfen. Bunu buraya yazma amacım lütfen hikayeye oy verin demek değil. Sadece bu benim için önemli bir olay ve bu olayı sizlerle ve bu hikayeyle yaşamayı hiçbir şeye değişmem. Oy veren vermeyen fark etmez, hikayeyi okuyan herkese çok çok ÇOK teşekkür ederim.
Sizi seviyorum. Ve artık bölümle başbaşa bırakıyorum. İyi Okumalar. xx
Krize girmemi, takla atmamı ve tanımadığım bu insana belki de ağzımın suyunu akıtmamı beklersiniz. Eh, ben de kendimden bunu beklerim. Tabi, bana kızıl dediğini unutursak. Ama gerçekte olan mesajlarıma bile cevap veremeden telefonuma teyzem tarafından el konulması oldu.
‘’Sanırım cezanın arttırılmasını istiyorsun Vally. Peki, o zaman 2 ay boyunca aile etkinliklerine yasaklısın. Ayrıca bundan sonra okuldan gelince odana çıkıp orada kendi kendine eğlenmek yok. Seni bir kursa yazdıracağız ve bundan sonra boş vakitlerini böyle değerlendireceksin.’’
Dudaklarımı büzdüm. Ne diyebilirim ki… Sen harikasın, teyze!
‘’Üzgünüm, teyze,’’ diye mırıldandım. ‘’Cezamı kabul ediyorum. Sonuna kadar haklısın. Ama…’’ İşte bu noktada çok dikkatli olmak zorundaydım. Eğer uygun falsolu bir atış yaparsam belki yıldızlara ulaşabilirim!
‘’Ama ne?’’ dedi teyzem hesapçı bir sesle.
‘’Şov zamanı, Summers kızı! Işıklar, perde ve motor…’’
‘’Ben… acaba rica etsem… Şey, ben gitar çalmaktan nefret ederim. Yani aslında nefret etmem ama pek hoşlanmıyorum. Rica etsem, beni gitar dışında başka bir şeye yazdırsan? Ne olursa fark etmez, sadece… gitar olmasın. Lütfen.’’
Şimdi sihirli sözler, uygun dozda kirpik kırpıştırma ve bir de ellerimi arkamda çaprazlayarak ve tüm gücümle yukarıda beni bekleyen biricik gitarımı hayal ederek bekleme anı. Kimse planlarımın beni bu aşamaya getireceğini öngöremezdi. Hatta ben bile. Ama Pamela’nın gerçekten yetişkinlere kendi isteklerini onların istediği şey de buymuş gibi yaptırabilme yeteneği olduğu ortaya çıktı. Keşke bunu yıllar önce keşfetseydim. Belki o zaman durum daha farklı olurdu.
Teyzem elini çenesine koyup, gizli bir ameliyatla gerdirdiği noktada dolaştırmaya başladı.
‘’Eh, o zaman… Bence hayatta her zaman istediklerinin olmadığını görmen için Vally… Seni ceza olarak gitar kursuna yolluyorum. Bu akşam George Enişte’nle konuş. Parasını biz ödeyeceğiz ki senin devam ettiğine emin olalım. Anlaşıldı mı?!’’
Sesine sert bir ton katan Carrie Hale, Golden Globe Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu ödülüne layık görülecek bir korkuyla baş sallayan yeğeni Valerie Summers’a hor gören bir bakış attı ve zehirli elmalarını parlatmak üzere mutfağa yöneldi. Ancak zehirli elmaların daha önce aynı yeğen Valerie Summers tarafından elma şeklinde çikolatalarla değiştirildiğinden habersizdi. Sanırım benden bir yazar olabilir. Belki bakarsınız geceleri vampir haftasonu kurt adam olan ve hafta içleri de içinde soyadının geçtiği şirketler topluluğu sayesinde milyonlar kazanan bir karakter yazıp tarihe damgamı vururum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartache On The Big Screen
Fanfic''It's too late to love,'' she said. ''But too early to lose,'' he replied. * Uyurken yüz hatları gevşemişti. Kendime yalnızca O uyuduğunda umutlanma izni verirdim. Kısa bir süre önce alt dudağının sol tarafına taktırdığı piercing pencereden içeri g...