Lalisa as Hanny
Jisoo as Tasha
Jennie as Aurora
Rose as EunMi
EunJi ad EunJi___________________________
"Hanny! Bangun!" kejut Sunhee yang melihat adiknya tidak bangun dari tidur. "Ermm Jungkook-shi" Hanny memanggil-manggil nama Jungkook, Sunhee yang disisinya mahu sahaja termuntah mendengar. "Hanny! Sir Jungkook datang" ujar Sunhee, Hannu yang tadinya berbaring terus bangun. Matanya terbuka luas "Mana Sir?!"
"Sir kau kat rumah dia. Dah bangun kata nak lepak dengan memberkan" Sunhee yang tadinya berdiri terus duduk di birai katil milik Hanny.
"HAHHHH! HANNY LUPA!" Hanny pantas mengambil tuala mandi yang tersangkut pada penyangkut lalu berlari anak ke bilik air.
"Jangan libas sangat, nanti jatuh aku susah. Kau tu mengada bila sakit" bidas Sunhee dari luar bilik air. Tapi tidak dilayan Hanny.
+flashback+
Malam itu, tepat pukul 8:00 pm. Tasha tiba di perkarangan rumah Hanny. Katanya ada bende penting nak di ceritakan.
"Masuklah bajoi" ajak Hanny, Tasha mengangguk. Selipar buruk Tasha dia buka dan disusun di rak kasut. "Apa yang beria sangat nak ceritakan tu?" soal Tasha yang melabuhkan punggungnya di sofa di ruanh tamu. "Ni ha, kau bacalah. Tadi Sir Taehyung chat aku" Hanny menghulurkan Iphone 5s nya ke tangan Tasha.
"Heh, nama contact tak boleh buruk lagi ke?" soal Tasha, dia tergelak juga baca name contact Taehyung yang Hanny save. Mana tak gelakknya kalau namanya di save ni Sir Tae Kuat Perasan.
YOU ARE READING
Sticky Note
Ficção Adolescente"Saranghae Sir Kook. HY♡" Ayat yang tertera di dalam sticky note yang kecil itu. "Siapa kau HY?" ------- "He is mine! No one can steal him from me! Kau paham tak!"