15

169 29 11
                                    

Hi, author nak bagitahu je yang cover wattpad yang saya buat ni from Naliahusin . Srs lawa, nak bolehlah request dekat dia. Dont worry, dia sporting abis.

————————

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

————————


"Mana pejabat sekolah ni. Ke aku yang buta ek" ngomel yeoja itu sendiri yang kehulu-hilir tidak berhenti. Berusaha betul dia cari pejabat. Tak jumpa pejabat be like. Hahah. "Oit" sapa seorang namja yang menepuk bahu gadis itu dari arah belakang. "Oh, hi"

"Kau cari apa kat sini?" soal Hoseok, act tadi yang tegur uh Hoseok. "Saya cari pejabat sekolah. Boleh tunjukkan?" soal yeoja itu yang berpakaian seperti bakal menjadi guru di sekolahnya. "Ouh, nama kau?" soal Hoseok lagi. "Ouh, saya Heyrien. Ong Heyrien"

"Ouh, aku Hoseok. Jung Hoseok, by the way. Kau buta ke?"

"Tak, saya tak buta. Kenapa ek?" soal Hyerin itu sedikit keliru dengan soalan Hoseok tadi. Kalau dia buta, takdenya dia datang sekolah uh. "Ouh, takkan kau tak nampak papan tanda ni" Hoseok pantas menunding jari telunjuknya ke arah papan tanda yang bertulis 'Pejabat Sekolah'.

"Ehh, sorry. Tak perasan, haha thank you" balas Hyerin itu lalu terus berdesup masuk ke dalam pejabat sekolah itu.

"Tchh, lembap. Hahaha"

++

"Ulalala, sedap betul kimchi kau buat ni Tasha" puji Hanny terhadap Kimchi yang di buat oleh Tasha. "Well, ni Tasha kay. Pandai masak, hahahah"

"Setakat buat Kimchi, tah-tah masak telur pon tak reti. Ekk EunJi" perli EunMi terhadap Tasha sambil menyenggol bahu milik EunJi. Tapi EunJi tidak membalas, dia hanya mendiamkan diri. Dari pagi tadi dia diam, tak bercakap.

"Ehh, cakap baik sikit!" Tasha terus mengetuk kepala dungu milik EunMi menggunakan sudu yang dipegangnya. "Hahaha bengong. Tasha, kau bawak tak Kimchi lebih?" soal Hanny. "Ada, aku dah siap masukkan dalam bekas warna pink. Ha nah" Tasha menghulurkan bekas berwarna pink kepada Hanny. Huluran itu disambut.

"Jom aku teman kau hantar" ajak Tasha. Hanny malah menggeleng. "Takpe, aku tak nak susahkan kau. Maklumlah, hari-hari kau teman aku hantar sticky note. So better hari ni aku hantar kat Sir Kook sendiri" terang Hanny panjang lebar. Tasha hanya mengangguk. EunMi tengah pujuk EunJi untuk berbual bersamanya. Aurora? Dia ada kata nak jumpa orang, so aku tak tahu.


"Aku pergi dulu" ujar Hanny lalu beredar meninggalkan kawasan lepak mereka semasa rehat. Langkah kakinya dia atur menuju ke bilik guru
"Hah, kimchi untuk Sir Kook!" bisik hati Hanny yang sedikit menjerit. Tak sabar dia nak bagi Kimchi kepada Sir Kook even bukan dia yang buat. Wakwakkk.

Sticky NoteWhere stories live. Discover now