Uzun Yollar

23 15 0
                                    

Bazen bir yola çıkmak istiyor insan ,hiç bilmediği şehirlere yolculuk yapmak istiyor .

Yolculuk sırasında yağmur yagabilir,hatta kar bile yagabilir ,yapraklar ağaçlar çiçekler soğuğa tutulabilir.Hersey doğanın kanunu bilir insan,fazla şey istemez dünyadan bir tek sevdiği yanında olsa yeter.Cicekler solabilir,ağaçlar kuruyabilir,kıyamet bile kopabilir doğanın dengesini kimse değiştiremez ,lakin bir çift göz atan bir kalp insanın dünyasını değiştirebilir.Sahi bir gülüşü bir bakışı ile dünyada ki çiçekler yeniden nasıl açıp ,nasıl aniden solabiliyor diye düşünüyorum .Nasıl bir göz yaşı ile kıyamet kopuyor diye düşünüyorum .Bir yürek bir insanı nasıl böyle derinden etkileyebilir diye düşünüyorum.Lakin cevabı yok,cevapsız soruların var ise sevdiğin vardır demektir bunu öğretti hayat bana.

Yolculuğun sonunda nereye vardığın o kadar önemli değil,hangi şehirde olduğun önemli değil,sokaklarda kaybolup yolun denize çıkmaması önemli değil.Yaninda hayata tutunacak biri varsa,hangi dal kırılmış hangi çiçek solmuş pek önemli değil.

Eğer seni anlıyor ise,neye kızıp neye üzüldüğünü biliyor buna dikkat ediyor ise o insan,senin ilkbaharın son bulmaz.Lakin sadece bedeni ile yanında ise ,hiçbirsey anlamıyor hiçbir duygu taşımıyor ise,yaprakların asla yeşil olmaz.

Zordur insanların birbirini bulmasi.Sesim gelir uzaklara,lakin yüreğimin sesini en yakından bile duyamaz çoğu insan.

Aslında kimsenin çoğu insana ihtiyacı olmaz.Bir yürek bir çift göz bir aşkla bakan kalp yeter insana.Agladiginda göz yaşını silecek,mutluluguna içten sevinecek ,ihanetsiz çıkarsız yalansız seven bir insan ,bir insana yeter.Gerisi kalabalıktan fazla olmaz zaten.

Vakti gelince herkes kalbine göre bir eş bulacaktır ,belki yarınlar kadar yakın,sabahlar kadar aydınlık,çiçekler kadar güzel bir kader bizi bekliyordur.O yüzden sahte kalabalığı sahte insanları bırakıp,yalnızlığı sevdim ,

Sahi yalnızlık paylaşılmaz derler,birgun karşılaşırsak yalnızlığı paylaşır mıyız?
Karanlık geceleri ben alırım,müzikleri sen al.
Ateslerde ben yanarım,çiçeklerle sen kal.

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin