İstanbul

18 10 1
                                    

Dünyaya bir daha gelmez diyeceğimiz sayılı insanlar var.

Kanuni gibi ,Yavuz Sultan Selim gibi ,Fatih Sultan Mehmet gibi .

Hele Fatih ki bir cihan hükümdarı Fatih ki güllerin efendisi (sav)'nin ovgulerine layık olmuş kişi .Fatih ki kimsenin yıkamadigi Bizans imparatorluğunu yıkan kişi .Daha genç yaşına rağmen zekası beyni ile gemileri karadan yürütüp hiç kimsenin yapamaz dediği şeyleri yapıp İstanbul'u fethetti .Ömrü boyunca zaferden zafere koşup İslam ordusunu cihad zaferlerine boğdu.

Kalbinde ALLAH aşkı,aklında efendimiz(sav)'in övgüsü ,arkasında halkın gücü ile yapamazsın diyen herkese inat çökertti bizansi.Ya Rab öyle bir padişah ki İstanbul'u fethetmekle kalmadı İslam'ı yaydı .Çökmez denilen hristiyan sancağını yıktı .Kimsenin giremez dedikleri surları çökertti .Onlarca kez kuşatma altında kalan İstanbul'u fethetti.

Oysa herkes karşısında duruyordu ,en yakınları bile vazgeç bu sevdadan diyordu genç yaşına bakarak.O daha çocuk yaşta zekasını konuşturmuş babasını Tahta tekrar getirmişti .Öyle bı Padişah ki düşününce insanın tüyleri diken diken oluyor .O padişah bizim atamız .O padişah Osmanlı soyundan gelmiş bir yiğit .Savaş meydanından asla kaçmamış,düşmanından asla korkmamis, kılıcından kanı ,yüreğinden duasi eksik olmamış bir cengaver.Egitimden asla kaçmamış her zaman öğrenmeye yatkın bir Padişah.

Peygamber Efendimiz (sav) ,yıllar önce buyurmuştu böyle bir padişahın geleceğini .Herkes bunun için uğraşıp savaşıyordu .Lakin Fatih kalbindeki iman ile inanmıştı ve savaş aslında coktan bitmişti.Kalbi ile inandiktan sonra insan herşeyi yapabilirdi.O insanlara kulağını kapatip hedefi zafere dikti ve başardı.Onun karşısında duran herkes onun bir cihan sultanı olduğunu kabul etti.

Bu ne büyük onurdur ne büyük şereftir.Efendimiz(sav)'in övgüsüne layık olup,tüm dünyaya cihan sultanı olduğunu göstermek ne büyük bir şereftir.Biz böyle bir devletin torunlariyiz.Bizi birbirimize düşürmek isteyenler unutmasin birgun bir Fatih gelir ve yeniden toplar Osmanlıyı,işte o zaman ne Amerika kalır,ne de İsrail.

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin