Yillar hızlıca geçip gidiyordu.
Güzel insanlar çok eski de kalmıştı artık .Biz ise geleceği meçhul şekilde koşar adımlarla ilerliyorduk.Cogu insan anlam veremiyor nasıl bu hale geldigimize.Kadinlari döven ,çocukları öldüren ,haram yiyen cahiliye döneminde ki insanlardan beter kişiler nasıl olmuştu da ortaya çıkmıştı.
İnsanlar oruç tutarken cafelerde rahat rahat nargile içip yolda sigara içen insanlar nasıl ortaya çıkmıştı .Osmanlı zamanında Ermeni olan vatandas bile millet oruç tutarken sokak ortasında bişey yeyip icmezdi.Peki insanlara saygısı olmadan yaşayan bu topluluk nasıl bu hale geldi ?
Peki sevgiler ?Bugün başkası yarın olmazsa başkası ,aynı anda beş on kişiyle konuşan insanlar,ayni sevgi sözcüklerini aynı anda birkaç kişiye söyleyen insanlarin oluşturduğu bu basit topluluk haline nasıl geldik?
Yıllar önce toplumun birbirine saygısı sevgisi varmış,birlikte dayanışma içinde yasarlarmis.O zamanlar tabi böyle bilgisayarlar telefonlar yokmuş.Huzur varmış mutluluk varmış .Şimdi ise telefon ortaya çıktı.Herkes telefon başından insan öldürüyor ,herkes telefon başından sevdiği için ölüyor,herkes telefon başından ülke vatan kurtarıyor .Artık icraatler kalmadı.Herkes telefon başından bin tane kıza yazıyor ,herkes telefon başından en zengini arıyor ,herkes telefon başından her türlü kötülüğü yapıyor artık.Bir tane yürek bir insana yeterken,artık kimse doymuyor daha fazlasını isteyip duruyorlar .Bir çift göz yeterken bütün gözler bende olsun diyen kadınlar güzelliğini bedenini ortaya sürüyor .Erkekler ise parasını tipini ortaya sürüyor.Kimse namaz kılıyor mu yada haram yiyor mu,yada kalbi güzel mi diye bakmıyor.Yuzunu beğenmediği insanların kalbi kimsenin umrunda olmuyor .
Bu yüzden kalbi güzel insanlarda artık yalnızlığı seviyor,toplumun kalbi güzel insanlara ihtiyacı var belki,ama kalbi güzel olan insanların topluma ihtiyacı yok.Bu çok geç olsa da birgun anlayacak insanoglu.
Gunu gelecek bugünleri bile arayacak insanoğlu ,herşeyin farkindayiz,farkında olmak bizi insanlardan uzaklara gitmeye zorluyor zaten.
Yolumuz uzun,gitme vaktidir bizim için,bedenimiz ne kadar burda olsa da,ruhumuz eskilerle öldü bizim.
#KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoesíaKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...