Motivasyon

20 9 1
                                    

Bir hayalin var değil mi ? Hatta belki de onlarca hayalin var .

Bunu herkesten saklıyorsun,çünkü insanlara saçma gelecek hayallerin var,çünkü insanlar senin kalbini bilmiyor ,çünkü insanlar senin ne yaşadığını bilmiyor.Gecmiste suçsuz yere babanı öldürdükleri için belki polis olmak istiyorsun,belki de abin şehit olduğu için asker,belki kardeşin hastadır ve sen doktor olmak istiyorsun .En büyük hayalin belki de ünlü biri olmak .İnsanlara saçma gelir bu hayaller,çünkü tüm insanlar korkaklar.Asla yapamazsın derler,yapmanı istemezler çünkü kendileri yapamazlar.ALLAH herkese ayrı irade güç verdi herkesin gücü herşeye yetmez ama başaramazsin diye bir kural yok.Yikilacaksin binlerce kez yere duseceksin ,ama bir süre sonra yıkılan yerlerde bile çiçekler çıkacak .

Şu an dünyada ki en güzel fikirler belki de en yarar sağlayacak bilgiler ,en güzel şarkılar şiirler belki de toprağın altında yatıyor .Çünkü insanlar korktukları için yeteneklerini gizleyerek öldüler .İnsanlar ne der,ailem ne der arkadaşlar ne der diyerek tüm hayallerden emeklerden yeteneklerden vazgeçip istemediği bir hayatı yaşayarak öldü insanlar.Belki de dünyanın en güzel şarkısı şu an toprağın altında yatan hiç tanınmamış hiç bilinmeyen bir köyde yaşayan bir insana aittir.Bunu kimse bilemez.

Bu yüzden ne derlerse desinler,ne yaparlarsa yapsınlar .Bu hayat senin ,bu hayatı sen yaşıyorsun canı sen vereceksin bırak insanların verdiği gereksiz ağır sözleri yükleri .Gerçeklere gözlerini aç,yıllar geçiyor herkes gidecek ölecek sende dahil herkes ölecek .Bir hayalin varsa peşinden koş,bir yeteneğin varsa gizleme kimseden herkes resim sevmez lakin seven kişileri mahrum bırakma resimlerden şarkılardan sözlerden .

Kalk ayağa ve silkelen,sen kimsin önce bul kendini,sonra göster dünyaya .

Ve şunu da unutma en büyük düşmanin kendin ve çevrende başkası değil,sen içinde  kazanıp başarıya yoneldikce herkesin gerçek yüzünü göreceksin zaten.

Şimdi kalk bir darbe sen vur hayata,yediğin darbelerden kalan kiriklarla kalk,ayağına batan hayal kırığı camlarını çıkar,göster dünyaya kim olduğunu,dik duruşun ile korkut dünyayı.Yapabilirsin buna inan .

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin