Ahir Zaman İnsanlari

23 11 1
                                    

Küçükken bize bazı insanları anlatırlardı bunlar kötü bunlarin yanına gitme diye.

Şimdi zaman geçti ahir zaman diye bir devir geldi,o anlatılan insanlar su anki insanların yanında melek kalır.Hele ki bu zamanın insanları artık günah sevap nedir bilmiyor .Rabbim Lokman Süresinde "Sakın o aldatıcı şeytan sizi Rabbin affına guverenek aldatmasin"Diye buyurdugu halde ,insanlar yalan atıyor her türlü pisliği yapıyor ve sonunda tövbe edip kurtulurum diyor.Oyle bir zaman ki kardeş kardeşi para için öldürüyor öyle bir zaman ki aldatmak ihanet ve diğer her türlü pislik normal karşılanıyor ,erkektir yapar ben görmedim kızım görsün ben gidemedim o gitsin ben yapamadım o yapsın diyerek ebeveynler çocuklarını bile bile pisliğin içine atıyor .Şu an birisine sorsan ne günahlar isledin diye bunu yaptım şunu yaptım kalp kırdım birini yarı yolda koydum birine bunu yaptım deyip sıraya koyar her türlü günahını.Sonra niye yaptın dersin hataydı Rabbim afeder der.Nasil bir şey bu nasıl bir şeytanlık bu.Seytan bile namaz kılmadi diye cennetten kovuldu lakin dünyada şeytandan beter insanlar var.Her türlü pislik kendilerine sanki serbest kılınmış gibi yaşıyor.Bir toprak parcasi oldugunu unutup başı gökte yürüyor.Mumin mümine güven verir lafı çoktan unutulmuş.Simid hangi insana sirtimizi dönüp yuruyebiliyoruz ki?Hangi sokaktan gece rahatça gecebiliyoruz.Hangi insana sır anlatabiliyoruz?

Ahir zaman diye bişey tüm müslümanların kalbini kuruttu,merhamet saflik sadakat bitmiş.Bu olmazsa başkası olur diyen karaktersiz insanlar,günde beş altı kişi ile konuşup birine gönül verip diğerlerini yedekte bırakıyor yada ayrılır ayrılmaz hemen başkasına gidiyor.Ticarete haram karıştı,selama bile çıkar karıştı,dostluklara ihanet,akrabalıklara fesatlık bulaştı.İnsanlarin hepsi şeytandan beter hale geldi.Zenginlerin gözü doymuyor,çalıp çırpıyor,kimse hayvanlara bile merhamet etmiyor su vermiyor ,her geçen gün camiye giden insan sayısı azalıyor.Her geçen gün katil insanlar çoğalıyor,kardeş kardeşe kurşun sıkıyor ,ortada güven merhamet sevgi saygı kalmamış.

Ozel hayat kalmamış herkes türlü pislik uygulamaları açarak karaktersiz insanlara fırsat veriyor,bunu fırsat bilenler daha beter işler yapıyor.Ortalik küfür eden kendini bilmez insanlarla dolu,kimin olduğunu dahi bilmediğin uygulamalardan içinde ne kadar pislik varsa yazıyorlar birbirlerine.İnsanlarin içinden huzur çalındı,insanların içinden güven çalındı kalpleri paramparça yürekleri yangın yeri.Hic kimse hiç kimseye acimiyor,ortalık yüzüne gülüp arkandan konuşan insanlarla doldu.Haramdan kul hakkından korkmuyor kimse herkes dini kendine göre yorumluyor.Bu bana bunu yapmasa ben bunu yapmazdım diyerek içini rahatlatıyor ,hayvanlara eziyet ediliyor.İnsanlarin kalbi taştan beter,bir yuva kurmaya korkuyoruz,birine sır anlatmaya korkuyoruz.Ortalik güvensizlik doluyor yavaş yavaş umutsuzluk doluyor.Ahir zaman insanları gittikçe sohbetten muhabbetten uzaklasiyor gittikçe herşey çıkar ilişkisine dönüyor,gülüşler sahte selamlar sahte.İnsanlar birbirlerinin umutlarını çalmak için yarışıyor ,insanlar birbirini kirmak için yarışıyor sevgiler ile dalga geçiliyor.Sevgiler kirlendi,adına aşk koydular insanın içine huzursuzluk veren bir yol oldu artık sevgiler.Guvensizliğin belki de asıl kaynağı en çok sevdiğimiz insanlardan gelen ağır darbelerdi.İnsanlarin yüzlerinde utanma duyguları silinmiş,insanların kalbinden merhamet duyguları yokedilmis.Farkinda değiller hergun binlerce insan ölüyor ölüm hiç gelmeyecek gibi yaşıyorlar ahir zaman insanları yaptıkları her türlü kötülüğü doğru buluyorlar,borca sadık insan kalmamış,emeğe saygı duyan kalmamış,yeminini tutan sözünü tutan mert insanlar kalmamis,herkesin derdi kötülük yapmak herkesin derdi kendini kurtarmak,zora düşen binlerce yalan atıyor yalancı şahitlik yapıyor.Oruc tutan insanlara saygı kalmamış ramazanda dahi içki içenler çoğalmış, müslüman en çok müslümandan darbe yer olmuş.

Ahir zaman bizi yoketti insanlar farkında değil,

Şimdi ceketi alıp yalnızlığa giden insanları asosyal sanıyorlar,insanlardan kaçıyor sanıyorlar,oysa biz sadece ceketi alıp bizim gibi giden insanların peşinden gidiyoruz,belki birgün kendimiz gibi birilerini bulmak umuduyla,sizin sahte kalabalığıniza muhtaç değiliz,

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin