Bir daha donmemek üzere gidecegiz..

5 2 0
                                    

Sen bilmezsin,

Yüreğime çizdim seni,her gece senin resmin ile uyuyup uyanıyorum,her gece senin gözlerin ışık saçıyor , ay gibi gecelerime .Karanlık yüreğimde tek ışık sensin.Anlatamam bunları,söyleyemem,dilim yetmez.Saklarim seni,dışardan saklarim,hatta yetinmem kendimden bile saklarim.Gozlerimin gördüğü ilk baharsin sen.

Sana söyleyemedim,belki de korktum,kaybetmekten .Çünkü insanlar sevgiyi kaldıramıyor,biraz sevilince ya gidiyor yada değişiyor.Degismenden korktum.Seni ne kadar sevdiğimi hiçbir zaman söyleyemedim.Soyleyemem de.Cunku zaman söylesem de söylemesem de bir bahane uydurup seni benden alacak.Ya vakti doldu diyecek,yada yol ayrıldı.Lakin yürekleri asla ayıramaz,bunu öğrenince nerde olursa olsun seviyor bekliyor insan.Sevdigi bu dünyadan gidince bile bekler.Hersey dokunmak değildir,bazen bir yağmurla gelen toprak kokusu bile sevdiğini hatırlatır,sevdiği ölene.Bu bile yeter sevene.

Ama hala vaktimiz dolmadi,belki yollar ayrılır,belki kış vurur yine de beni sev,çok şey istiyorum belki de .Ama ben hiç sevilmedim.Bunu itiraf etmek zor ama kimse yüreğime bakmadı benim.Yoruldum artık sahte insanlardan sahte sevgilerden.Bir parça dahi olsa gerçek sev,gerçek gel bana.

Sana guzel masallar anlatır,kitaplar okurum.Hatta şarkılar bile söylerim.Ama yine de seni sevdiğimi söyleyemem,içimde korkular var benim.Elimi bırak yüreğimden tut. Kışın ayazı,kefenin beyazı seni korkutmasin.Adam gibi sevmenin kimseye zararı olmaz.Yureginde sakla beni.Sana söz veriyorum.Kanatlarimi açıp seni tüm kötülüklerden koruyacagim,kanatlarimin altında bir yuva yapacağım sana.Birak dışardan görenler ne derlerse desinler.Yuregimiz bir olsun yeter.

Sadece yüreğini dinle,bu dünyayı cennet yapabiliriz,yemyeşil bahcelerimiz olabilir.Yureginde ki ışığı söndürme
.O ışık sonerse eğer,birbirimizi kaybederiz.Bunu göze almaktansa ikimiz içinde ben yanarım.Sen sadece benimle gel,yüreğinin göl kenarına sandallar kurup, söğütler ekecegim.Bilinmez diyarlara gideceğiz.Bir daha dönmemek üzere.
#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin