Yıllardır merak eder dururum,
Bu insanoğlu ölümü hiç mi düşünmüyor ?
Bir ağacın üstünde rengarenk meyveler veren,ekşi ile tatlı ,ham ile değmiş meyveyi aynı ağaçta bulunduran yaradan,herkesin hakkını sormaz mı sanıyor bu insanoğlu.Sen peygamber evladı olsan bile ibadet etmeden kurtuluşa eremezsin diyen efendimiz(sav)olayı daha yıllar öncesinde ozetlememis mı?
Ne kadar iyi kalpli de olsak,ne kadar iyi niyetli de olsak,ibadet etmeden hak gözetmeden doğru konuşmadan sünnetlere uymadan tam müslüman sayılır miyiz ?
Hz Muhammed (sav) efendimiz bize yıllar geçse de öncü olacak,bizi kötü insanlardan koruyacak öğütler ve sünnetler bıraktı.Dah yıllar öncesinden buyurmadi mı efendimiz,'Bir adamın namazı ,niyazi sizi aldatmasin,o adamın para ile olan ilişkisine bakin'
Şimdi çoğu insan gösteriş için ibadet yapıp,gösteriş için kapanıyor,gösteriş için iyi insan gibi görünüyor.Oysa ALLAH herşeyi hakkıyla bilen değil midir?
Hakkın rızası üstünüzde olmadıktan sonra,gece islediginiz günahlardan kuyu da kosede yaptığınız haramlardan haberdar olmayan insanoğlunun sizden razı olmasınin bir anlamı varmıdır ?Hz Muhammed (sav) ve dört halife yıllar boyunca insanlığa örnek olacak sözler ve deneyimler bırakmıştır.Hz Ömer (r.a) söyle söylemişti.
Kişinin namazına orucuna bakmayın,doğru konuşup konuşmadığına ,kendisine emanet edildiğinde guvenirliligini ortaya koyup koymadığına bakın.
Kişinin ALLAH'a en yakın halı namazdır.Lakin namaz kılan herkese güvenilmez,belki de başını yere koydugunda düşündüğü seytanliklardir ,bilemezsiniz.
İşlediği gunahlara veya sevaplara şahit olmadığınız insanları dışardan bakarak yargılamayın.
Çünkü Peygamber efendimiz şöyle buyurmuştur.'Açıp kalbine mı baktin?'
Rabbim herkesi gerçek Müslümanlık şuuruna erdirsin,sözünde duran,güvenilir temiz kalpli bir müslüman olmayı nasip etsin.Yalanci müslümanlardan uzak tutsun,hastalığa şifa,dertlere deva versin.Borclara eda,kavgaya son versin,Rabbim dini hakkıyla yasamayi nasip etsin,duaların önüne geçen her ne günah yada kötülük varsa def etsin.Dualarimizin kabul olması dileğiyle..
#KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoesíaKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...