Ateş

11 11 0
                                    

Sonra güneş gökyüzünü de yakmaya başladı,

Bulutların içinde biriken yağmur damlacıkları ateş gibi yer yüzüne düşmeye başladı ,o an zarar gördü bahçelerim .Hiçbir şemsiye taş duvar dayanamıyordu bu ateşe herkes birbir kaciyordu.Ben ise çiçeklerimi kurtarmaya çalışıyordum kuşlarım yuvalarında yanmasın diye uğraşıyordum.Bircok darbe aldım lakin ne kadar cabalarsam o kadar çok şeyi kaybettiğimi gördüm,ve hiçbir yangın yürek yangınım kadar yakmadigini gördüm.Koseye çekildim güneşin yağmuru yaktığı gibi beni de yakmasını bekledim.Hicbir insanda merhamet kırıntısı görmediğim için ne gökyüzünden ne güneşten merhamet bekliyordum.Yanmak için kendimi bıraktığım an bir yaz yağmuru gibi serinleten hafif rüzgarlarla düşen damlalarla ferahladi yüreğim .İnsanlardan görmediğim sevgiyi merhameti bana gösteriyordu doğa.Heryer ateş içinde yanarken,herkes çiçeklerini bahçesini kuşlarını geride bırakıp kaçarken yanıp kavruluyordu.Ben ise kendi bahçemde gökyüzünün bana verdiği yağmur yeniden güç buluyordum.Yine de içim yanıyordu ,diğer çiçekler kuşlar için yine de uzuluyordum.İnsanlar o kadar merhametsizdi ki yavru kuşların seslerini bile duymuyordu ,bir ağacın içinde sıkışmış uçamayan zavallı kuşlar.

Ben yine dayanamadım ,doğanın bana verdiği iyilikleri geride bırakıp bana ihtiyacı olan kuşlara çiçeklere koşmaya başladım ,çiçeklerim kuşlarım bahçemde hala yaşıyorlardi ama ben kendimi yine gökten gelen ateşin içine bıraktım.İyilesen her yaram tekrar kanamaya başladı ,insanların merhametine sığınan tüm canlıları korumak için ben kendimi yine ateşe attım .Yine olsa yine yapacaktım.Benden yardım bekleyen konuşan veya susan her canlıya yardım edecektim .Kendi hayatımın artık bir önemi yoktu gözümde .Bir çiçek daha yaşasa bir kuş daha ucsa bana yeterdi.Hicbirseyden artık beklentim yoktu ,vicdanım rahat uyusam,bu şekilde ölsem bana yeterdi.

Bilirim çünkü,kalp taşıyan insanların kalbinin ateşi gibi yakacak hiçbirsey yoktur .Vicdan ateşten gömlek gibi yapışırsa bedene çıkarmaya hiçbir yağmurun gücü yetmez.

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin