Vatansiz Ne Bilsin

30 14 0
                                    

Bizim tarihimiz yıllara hatta binlerce yıla dayanmaktadır.Tarihini bilmeyen biri geleceğini cizemez.

Yıllar boyu hoşgörü içinde yaşayan bir toplumduk biz.Her zaman hoşgörü merhamet adalet için yaşadık ve öyle yaşayacağız.Osmanli devrinde bile Kürt Türk Laz Çerkez daha sayamadığım binlerce medeniyet hoşgörü içinde yaşamıştır .Hatta Osmanlı devrinin kotu zamanlarında bile Balkanlar'da ki insanlar isyan çıkarıp Osmanlı'dan ayrılmak bile istememiştir.Padisah yok iken bile tahtta Beyazıd esir düşmüşken bile hoşgörü merhamet sevgi yüzünden Osmanlı'dan ayrilmalmislardir.Bunu şimdi dost dosta bile yapmaz,yere düşen birini kullanmak ister hatta bir darbe de o vurmak ister.Ama o zamanların insanları yapmadı .Padişahı padişah soyunu kendi çocuklarından bile daha çok sevip saygı duydular .Padişahlar da adaletle yönetti her zaman cihad için yaşadı .Duraklama devrine kadar.Ondan sonra genelde isyanlar zevk sefa düşkünü insanlar Osmanlıyı yoketmeye yetti bile.Ve zaman geçti Abdülhamid gibi güzel bir padişah geldi lakin onunda önünü kestiler çünkü güzel şeyleri yapmak isteyen insanlar fazla yaşamadı ,fazla şey yapamadı.

Ve sonunda savaşlar patlak verdi.Mavi gözlü sarı saçlı bir adam vardı .Vatanını seven vatanı için yaşayan,ailesini herseyini geride bırakıp vatan aşkı için herşeyi yapan bir adam.Sehir şehir dolaşıp örgütler kurup vatandaşı yureklendiren bir adam,kararının arkasında duran bir adam vardı.Herkes onu dinliyordu çünkü özgüveni vardı .Ve vatanına güveni sonsuzdu.O zaman yoktu böyle ırk din mezhep ayrılığı.Herkes vatan namus için yaşıyor ve savaşıyordu .Ve o mavi gözlü sarı saçlı adam zafere adım adım ilerlerken halk hep arkasındaydi.O halk bizim atalarımız,bu bayrak bizim kanımız .Böyle şeref veren böyle onur veren bir başka bayrak daha var mı ? Kürt Türk Laz Çerkez demiyorum .Biz hepimiz bu vatanın evladiyiz ayıran da ayırmak isteyen de bizim düşmanımızdir.Biz bugüne vatan namus şeref için yaşayarak hatta ölerek geldik.Biz bugune şeref getirdik,namus getirdik.Bu vatan bizim,vatansizlar ne bilsin!

#KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin