Sarkilar

44 18 0
                                    

Bazen öyle bir şarkıyı seversin ki,duyanların kulağını tırmalar hatta belki de söyleyenin sesi bile güzel değildir ,lakin öyle bir cümleye takılı kalırsın ki binlerce kez dinlersin o şarkıyı .

Bunu kimseye anlatamazsin, bunu anlatılabilecek bisey değildir,koskoca şarkı da bir cümle alır götürür seni uzaklara.Susarsin sadece dinlersin,ne kadar güzel söylemiş dersin içinden takılı kalırsın o şarkıya,hatta en sevdiklerin dinlesin istersin,lakin hiçbiri cümleleri anlamak istemez,hepsi yok sesi güzel değil yok müzik güzel değil deyip geçer oysa dinlemesini istediğin şey şarkı değil ,sozleridir.

Bir cümle olur sadece bir cümle,tüm hayatını anlatan bir cümle ,kiminin olmayan hayallerini ,kiminin giden sevdiğini,kiminin kaybettiği dostlarını,kiminin ise yoruldugunu anlatır şarkılar,konuşmayan insanların dili,göremeyen insanların gözü olur bazen ,bazen ise kanayan yarayi daha da kanatır,yine de vazgeçemezsin,bazen ağlar bazen gülersin ,ama hiçbir zaman seni bırakmaz şarkılar,bazen ruhuna bazen bedenine işler.

O yüzden ben şarkılarımı bile insanlardan kıskanıyorum bazen,çünkü biliyorum ruhları kirli insanlar onları da kirletecektir Birgün,ben bir şarkıyı binlerce kez dinledigimi hatırlıyorum.Bir cümlesine kitlenip defalarca dinlediğim şarkılarım var benim,beni anlatan dilim olan şarkılarım var ,dünyada yalnız olmadığımızı gösteriyor işte o şarkılar,duygusu olmayan insanlar ne o şarkıları yazabilir,ne de o şarkıları söyleyebilir ,o yüzden sıkıca bağlıyım ben şarkılarıma,yalnızlığın sesini kısıp müziği açıp saatlerce uzaklara hayallere daldiran şarkılarım var benim.Belki Birgün herşey güzel olacak diye umut ettiriyor bazen,bazen ise yarın olmayacak deyip beni üzüyor şarkılar,olsun insanlarda üzüyor insanlar da kırıyor sevdiğim bir şarkının beni uzmesi bana bişey kaybettirmez.

O yüzden bırakın insanlari köşeye çekilin açın müziği son sese,bir cümlesine takildiginiz şarkıları yazın heryere,insanlar okusa da dinlese de anlamayacak ,anlasalardi zaten şarkılara muhtaç kalmayacaktik.

#KB ,

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin