Kadınlar ne mı ister ?
Gerçekten zor bir soru gibi gelebilir.Lakin düşününce o kadar da zor olmadığını anlayabilirsin.Kadinlar aslında özgür olmak ister,sevdiğinin gökyüzünde uçan bir kuş,sevdiğinin şehrinde ki parkta oynayan tek çocuk olmak ister.Yeri geldiğinde olgunda olur,yeri geldiğinde beş yaşında ki cocukta.
Kadın umut ister,hayalleri vardır belki sevdiğinin omzunda denizi izlemek ister,belki de bir şiirin misrasinda bakisip gülmek ister.Cok büyük şeylere ihtiyacı yok aslında kadının,guvenecegi bir dağ,sığınacak bir yuva yeter aslında.Hayalleri çok fazladır kadınların erkeklere göre.Bir dağın başında uçan bir kuş olmak ister bazen.Bazense bir bağın bülbülü olmak ister.Hele ki bazılari var ki neşesi dünyaya bedel.
Zor değil aslında kadınları anlamak,duyguları ne kadar yoğun ne kadar duygusalsa,o kadar saf o kadar narin biridir.Duygular azalmış ise eğer ,o saflığı narinligi birileri kırmıştır,eğer ki duyguları bitmisse,en sevdiği tarafından vurulmuştur.Belki sevdiği ,belkide babası... Kadınların gerçekten de ilk aşkı babasıdır,çok kadın gördüm,babası saçlarını bir kez okşamadi diye kesen,çok kadın gördüm sevdiğinin kokusu sinmiş diye saçlarını kesen.Bir kadın kırılmışsa eğer,saçlarının ucundan tut,yüreğinin içinde ki binalara kadar kırılır.Bir erkek vazgeçer ,lakin sonra pişman olur.Lakin bir kadın vazgecerse pişman olmaz,ve asla dönmez.Hele ki gururu sevgisinden fazla olan kadınlar,yaprak düşse yere çeker gider.
Kadınlar gerçekten çocuk gibidir.Hatalarindan ders çıkarmasına bazen yardım edersin,o ise saf bir çocuğun bir kez üstüne yemek döktükten sonra annesine bakarak kendine düzeltmesi gibi düzeltir kendini.Hatta öyle bir düzeltir ki,siz bile onun yanında hata olabilirsiniz.
Bir kadını anlamak istiyorsan onun kalbine bak,birlikte ağla,bazen baba olup saçlarını okşa,bazen abi olup ellerinden tut,bazen ise sevgili olup omzuna yaslanıp hayal kurmasına izin ver.Emin ol ki birlikte aglarsan gözyaşından çiçekler dökülür,saçlarını oksarsan toprak kokusundan daha huzurlu bir koku verir,omzuna yaslanirsa kalbinin içine kadar huzur verir.
Birlikte çiçek açmaya izin ver,cunku dünyanın baharlara ihtiyacı var... #KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoetryKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...