Aciz İnsanlar

14 11 1
                                    

Ve sonra öyle bir zaman geldi ki,

Sevmek sevilmek güvenmek haram oldu.Oysa dünyanın en temiz en saf duygusu degilmidir sevmek yürekte yanan ateş değil midir?Kalbin etrafında uçuşan kelebek değil midir sevmek.Bu kadar güzel şeyi neden haram ettiler çıkar gözeterek insanlar.

Eskiden aileler yurege bakardı,şimdi işi var mı parası var mı .Oysa Efendimiz (sav) zamaninda Hz.Ali den mehir istediğinde mehir verecek hicbirseyi yoktu bir zırhı vardı onuda Hz.Fatima yolunda verdi.Gercek aşk bu değil mi zaten ,aç kalsan da susuz kalsan sevmek değil mi ? Oysa ALLAH yuva kuran herkese yardım eder .Yuvanin en büyük koruyucusu zaten ALLAH değil midir.İnsanlar neden paraya tipe bakıyor?

Yarın ölüm anı gelince ne kadar paran vardı,ne kadar guzeldin ,yada ne kadar kişi sevdi mi diyecek sana sorgu melekleri .İnsanlari sevgiden soğutan guvenmekten korkutan insanlarin cezası olmayacak mı.Biz şimdi kimseye guvenemiyorsak bizi bu hale getiren insanlardan hesap sorulmayacak mı?

Ne ara bu kadar gamsız oldu insanoğlu.Yarin ölüm yok mu size ?Yarın azrail sizin kapiniza gelmeyecek mi ?Neden ALLAH için sevmek yerine çıkar gozetiyorsunuz.Neden kalbi değilde tipi daha değerli.Yuzu güzel olmayan bir kızın kalbine değer verirsen sana çiçek bahçesi verir.Yuzu güzel olmayan bir erkeğin yüreğine bakarsan sana güven verir huzur verir.Lakin şimdi yüzü güzel insanlar kendini o kadar beğeniyor ki kalbini kendisi bile umursamiyor .Makyaj yapıp nasıl olsa güzelim diyor.

Hayır makyaj ancak yüzünde ki kirleri kapatır.Kalbinde ki kiri makyaj ve güzellikle kapatamazsin.Hicbirsey umrumuzda değil gibi yaşamaya devam edin.En büyük sizsiniz gibi yaşamaya devam edin,

Bir yüreği sevip bir ömür sadık kalacak kadar bile insan değilsiniz ,yüzünüz güzel olsa ne yazar.Dunyada ki en aciz insanlar sizlersiniz... #KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin