Huzur artik masallarda hikayelerde kaldı.
Çünkü artık insanlar birbirine değer vermiyor,insanlar birbiri için papatya toplayıp seviyor sevmiyor bile yapmıyor artık.Hic kimse kimsenin umrunda değil,herkes para mal mülk güzellik peşinde.
Oysa eski zamanlarda böyle değilmiş.Kimse yakışıklı çirkin ayrımı yapmazmis.Nasil biri ,çevresi ile nasıl geçinir ,nasıl sever nasıl korur diye arastirirmislar eskiden .Şimdi ise yakışıklı mı zengin mı güzel mi ona bakılıyor.O yüzden bu kadar mutsuz insanlar.Kuafore gidip saç yapan insanlar ,bütün gün çalışıp ekmek parası kazanan insanlardan daha değerli olmuş.Baba parası yiyen insanlar daha değerli olmuş.
O yüzden bozuldu huzurumuz,o yüzden bitti umudumuz.Mutlu yuvalar delikanlı adam ile,karakterli kadın arasında olan yuvalardir.Erkektir kıskanır kısıtlar lakin sevdiği kadına vuramaz kıyamaz.Kadindir kıskanır söylenir ama yine kıyamaz .Ama şimdi ki yuvalar öyle değil,adam dövüyor aldatıyor ,kadın aldatıyor gidiyor .Huzurlu yuvalar boyle değildi,kocası evden çıkma dediğinde niye diye sormadan bir bildiği vardır deyip sesini çıkarmadan uygulayan kadınlarla gitti,gücünü kuvvetini dışarıya gösteren hanımına çocuğuna bir çocuk gibi yaklaşıp seven adamlarla gitti.
Şimdi ki erkeklerin çoğu ücünü karısına kızına gösteriyor onları dövüyor onlara bağırıyor,şimdi ki kadınlarin çoğu da çocukları ile ilgilenmiyor bile .Çocuklar mutsuz umutsuz ilgisiz bir yuva da yetişiyor .Para vermek bişeyler almak sizi anne baba yapmıyor .
Huzurlu yuva isteyen insanlar hem eşine hem çocuğuna güzel davranmalı,güzeli ogretmeli,çocuğu korkudan bişey saklamak yerine herşeyi anlatabilmeli.Ama şimdi çoğu insan çocuklara önem vermiyor ,umursamiyor hatta dövüyor hatta aç bırakıyor . Bakamıyorsaniz dünyaya getirmeyin çocukları ,mutsuz umutsuz yuvalarda büyümek zorunda değiller .Dünyaya bir sıfır geride başlamak zorunda değiller .Mutlu umutlu bir yuva her çocuğun hakkı ,bunu ellerinden almak sizin ne kadar aşağılık olduğunuzu gösterir ,ister iş adamı olun ister rektör ,isterse padişah olun ,evde çocuğunuza ne kadar baba esinize ne kadar dost kardeş sevgili olursanız o kadar adamsınız .
#KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoetryKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...