Korkuyorum bazen .
Neyden biliyor musun?Ölümden değil, zulümden hiç değil,sessizlikten yalnızlıktan da değil.Saclarinin tellerini tek tek opemeden bu dünyadan gitmekten çok korkuyorum.Gozlerine bakamadan toprağa girmekten çok korkuyorum.Bilirsin konuşurum çok konuşurum,ama dilim asıl olanları söyleyemez.Surekli başka şeylere gider ah dilim.Anlatamaz gerçekleri,sende göremezsin,belki de görmek için hiç uğraşmadin.Oysa bir bilsen içimde olan cenneti,bir bilsen iç dunyami,dışarıya çıkmak bile istemezsin.Bastan başa portrelerini çizdim yüreğime.Her yere umut diye yazdım adını,her çiçeğe sen kokmasini söyledim,her denize gözlerinle renk verdim,gökyüzüne saçların gibi süzülen yıldızlar çizdim.Sen bilmezsin hangi çeşit gokkusaklari var orda,sana yağmur olmuş göllerim var benim.Ah yüreğimin deniz kenarı,ah cicegimin suyu,ah renklerimin karmaşası nasıl anlatılır bu duygular nasıl söylenir.Acemiyim belki de sevip sevilmekte ,daha önce sevilmedim ki ben.İtiraf etmeliyim senin hiç bir zaman sevilmedim,bir görsen yüreğimde ki yerini,koparsin dış dünyadan.
Hadi kalk gidelim bu kötü insanlardan uzağa,hadi kalk gidelim sonsuzluğa,sonu umrumda değil,bir deniz kenarım var sana verebileceğim,birkaç çiçeğim var bu dünyada,bir de yüreğim var.Ama emin ol,yüreğim sana da bana da yeter,hastalanirsan eğer başında beklerim.Birlikte çiçekler ekeriz,fazla şey veremem sana.Dedim ya acemiyim ben ,sakladığım çocukluğumu da verebilirim sana.Yuregimde ki bahçe de al senin olsun.Sana orda salıncak yapacağım.
Sadece yüreğini ver bana,ellerin nerde olursa olsun,gözlerin nereye bakarsa baksın,içinde ben olduktan sonra diğer hiçbirsey umrumda değil.
Ne zaman diye sorma artık sadece sus ve yüreğini ver,ben yolu biliyorum.Uzaklara gideceğiz,kendimizden bile uzaklara.İyi insanların yanına değil.İnsanlara iyilik yaymaya gidegiz.Yuregini hazırla,yolumuz uzun...🍁 #KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
شِعرKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...