Yıllar boyu yaptığım herşey insanlara saçma geliyordu.
Yeri geldiğinde çocuklar gibi gülüp,yeri geldiğinde yaşlı insanlar gibi ağlıyor,yeri geldiğinde ise bir volkan gibi patlayıp ortalığı birbirine katiyordum.Hicbir zaman kimseye benzemek istemedim,hep olduğum gibi yaşadım,en azından olduğum gibi de kaybettim.
Diğer insanların seviyor sevmiyor uğruna harcadığı papatyaları yeri geldiğinde yağmurdan bile sakladım.Ezip geçtikleri o çiçekleri böcekleri kendimden bile çok sevdim .
Merhamet aslında ne güzel bişey değil mi?
Lakin insanlara uygulanırsa felakete dönüşüyor artık.Ama hayvanlara çiçeklere merhamet edebilirsin,bir kediyi seversen yemek verirsen gerçekten de hep kapının yolunu gözler senin gelmeni bekler,bir köpeğe su verirsen sanki bir çocuk gibi seni görünce sevinir.Lakin bir insana merhamet edersen seni kullanır,merhamet edersen bu saf der sana kötülük yapar.Dunyayi kirleten tek şey bu insanoğlu.Bakiyorum dağın tepesine çıkıp ,bir yerde yangın var,diğer yerde inşaat,bir yerde ağaçları kesiyorlar diğer yerde tünel kazıyorlar.
Düşünsenize çiçek eken insanların sayısı günden güne azalıyor,kitap okuyan naif insanlar günden güne azalıyor, kabalığı görgüsüzlüğü,kendinden güçsüz olan güç göstermeyi adamlık sananlar,makyaj yaparak,yada popüler olarak ,yada çok kisiye kendini sevdirmeyi de kadınlık sananlar çoğalmış.Lakin bin kişi sevsin seni,bir kişi yüreğinin içinde ki papatyaları çiçekleri gormedikten sonra ne yazar ki?Varsın yalnız olalım,yalnız olelim.Onlar yanlarında ki sahte insanlara muhtacken,bizim denizlerimiz çiçeklerimiz dağlarımız var.Gunu gelince bir deniz kenarında agacin altında çay demleyip müzik açıp gökyüzünü izleriz buna kim engel olabilir ki?
Umutların tekrar yesermesini istiyorsan ,suyunu kendin ver,başka insanların elinde deniz dahi olsa bir damla vermez,bunu unutma... #KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoesiaKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...