Yaşadığı yeri cennet olarak görmeyen insan için her yer cehennemdir,
Küçükken hayata hep farklı yönden bakardım,yağmur yağarken ince ince çıkan toprak kokusunu Yaradandan insanoğluna gelen bir huzur kaynağı olarak görürdüm,Yağmur zaten benim için bir huzur kaynagiydi ,hele ki yaz yağmurları,bedenime düşerken sıcak sıcak verdiği huzuru hiç kimseye anlatamazdim,Sanki toprak değil de yağmur düştükçe ben toprak kokuyordum,daha o yaşlarda anladım ben Topraktan yaratıldığımızı.O zamanlar toprak kokusunu çok duyardım şimdi eskisi gibi kokmuyor,belki de bu kadar vahşi olduğumuz için toprak bile bize küstü.
Rabbim bu dünyada yarattığı herşeyi bir düzen bir ölçüye göre yarattı,ve sonunda cenneti vadetti.Herkese sınavlar verdi kimine çok zor kimine ise kolay.Kolay sınavları geçemeyen hiçbir kulu zor sınavla imtihan etmedi,mesela firavuna bir baş ağrısı bile vermedi ki sesini duymamak için .Lakin Eyüp peygamber,Yakup peygamber sevdiği tüm kullara dayanılmaz acılar verdi ve onunla imtihan etti.Hastaligi dert sanan,mutsuzluğu dert sanan insanlar var.Oysa Yaradan derdi de hastalığı da sevdiği kullara verir ki dünyada günahlarını döksün diye .Öbür dünyada cennet verecek ALLAH ,bu dünyada günahlarını yağmur gibi dokmeni istiyor ve sen sınavın kitabını okumadigin için bunu dert sanıyorsun.Rabbin seni o kadar çok seviyor ki,hasta olunca bile sana iyilik yapmış gibi mükâfat veriyor,bir tebessume bile iyilik yazan Rabbin sana cennet vaadetti.
Cennet öyle güzel bir yerdir ki,sonsuz nehirler çiçekler güzel olan herşey ordadır,sınavın belli zor veya kolay bir sınavın var ama bu sınavın sonunda ne ekersen onu biceceksin . Sakın isyan etme,pesetme.Sınavın ne kadar zorsa mükafatı da o kadar büyük olacaktır .Umutsuzluğa bırakma kendini ,bilesin ki şeytan umutsuz şekilde günaha yönelmeni istiyor .İsyan etmeni ,kötü şeyler yapmanı istiyor,çünkü ALLAH kuluna kıyamaz ,cehennemde yakmak istemez.Seytan bunu bildiği için sizi sınavdan alıkoymak ister .
Rabbin seni seviyor ,Rabbin seni cennete almak istiyor,biliyorum sınavın çok büyük çok acı çekiyorsun lakin sonunda mükâfatın çok güzel olacak.
Rabbin için sabret(Muddesir.7)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoesíaKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...