Farkında mısınız?
Dünyada şu an binlerce kuş ölüyor binlerce kelebek ölüyor,binlerce insan ölüyor.
Lakin Türkiye'de artık hergun kadınlar ve çocuklar ölüyor.Bunun nedeni ne peki düşünüyor musunuz?Cahiliye döneminde bile insanlar çocuklarını öldürüp gomuyordu,şimdi ise tecavüz edilip öldürüyorlar.
Ne kolay demi söylemesi,bir çocuğa tecavüz edilip öldürüldü.
Peki annesi açısından düşünüyor musunuz?
Bin bir zorluk acı ile doğurup büyüttü,hergun saçlarını mis kokulu sampuanlar ile yikadi.Ustune yemek döktü annesi temizledi,yere düştü bacağı acidi annesi öptü geçti.Hasta oldu başında bekledi,aç kaldı yine de aç birakmadi.Gerekirse dayak yedi yine de çocuğunu korudu.Belki de ilk kelimesi anne oldu,belki de ilk annesine koştu.Sonrs bir sabah oldu,dışarıya oynasın diye bıraktı,belki de bahçesine çıktı sadece bebek.Sonra ortadan kayboldu,herkes önce bir umut köşede saklanmıştır diye aradı,sonra kaybolmuştur diye aradı.Sonra günler geçti,annesinin yüreğini bir sıkıntı kapladı,çocuğu saçlarını öperek uyuttugu kızıni su an dizinde sallayamiyor,saçlarından opemiyor Rabbim ne büyük acı bu.Mis kokulu kızı bir caninin elinde ,cennet gözlü melek kızı şu an bir şeytanın elinde.Mahsun gözleri belki acidan gözyaşı döküyor.Belki de canının acısından ağlıyor anne diyor.Rabbim bu ne biçim bir acı,nasıl bişey bu.Hangi vicdan dayanır bu acıya,hangi kalp dayanır ?Hangi su dindirir bu ateşi.Binbir zorluk ile büyüttüğün o gözleri cennet bakan çocuğun bir canı tarafından vahşice öldürüldü.Yatagi şu an bomboş,gülüşü ile açan çiçekler solmuş,paytak paytak gezdiği bahçe bombos,oyuncaklarına dokunamiyorsun, elbisesine dokunamiyorsun.Rabbim bu nasıl acıdır .Düşünmesi bile insanı öldürüyor.İnsan bunları başına gelince mı anlaması gerekiyor?
Önce şehit haberlerine alıştırdılar,şimdi sıra bunda mı?Ağzı süt kokan,gözleri cennet bakan,gizli kanatları olan meleklere şeytanların tecavüz etmesini mı izlettirecekler şimdi de.Rabbim ya hepsini helak et,ya da bize yardım et,ortalık hicbisey bilmeyen ilim adamları ile dolmuş,ortalık okumus cahillerle batıcılık için çocukların ölmesine göz yuman canilerle dolmuş.Rabbim sen tüm çocukları koru.Kanatlarina artık kimse dokunmasin bu meleklerin.
#KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Aşık Olan Toprak
PoetryKendi sozlerimi yazıp kendi çektiğim resimleri paylaştığım bir günlük gibi bı kitap ,hayattan insanlardan yorgunlugumu anlattığım sözlerden oluşan parça parça bir kitap fazla uzun bir kitap olmayacağını düşünüyorum ama yine de okunmaya değer birkaç...