Sevmek Sevilmek

12 5 1
                                    

Sevmek ve sevilmek en çok saf ve duyguları temiz olan insanlara yakışıyor.

Seven bir kadının yüreği o kadar saftır ki,kim ne derse desin sevdiğinden başkasına inanmaz.Her ne olursa olsun sevdiğinin yanında sadece huzur bulur.Yalan söylese bile sevdiği gözlerine bakar ve ona inanıp onunla ölmek ister.Sevdiginin kanatları altından başkası mutlu edemez.Bir çocuk gibidir kadın severken,trip atar,oyun oynar hatta bazen saklar yüreğindekileri sırf sizin bulabilmeniz için.Seven bir kadın o kadar güçlüdür ki,o kadar dayanıklıdır ki,çevreye karşı hatta gerekirse dünyaya karşı savaş açabilir.Sevdigi için ailesini bile karşısına alabilir.Hatasi olur elbet lakin düzeltir,soldurdugu güllerin yerine gül bahçesi diker.Susuz çöl araziye bile çiçekler ağaçlar eker seven kadın.Sevdigi ölse bile çocuklarına hem anne hem baba olabilecek derecede biridir seven kadın.

Gerçek seven erkek ise,her ne olursa olsun sevdiğini bırakmaz.Gerekirse savaşır,sevdiğini kollarinin arasına alır dışarıya karşı korur.Her ne olursa olsun geri adım atmaz.Sirf sevdiği mutlu olsun diye dünyayı bile yikabilir.Herkese meydan okuyabilir lakin sevdiğine bakarken merhamet düşer gözlerinden.Sevdigi ağlarken o da aglar,sevdiği gülerken o da güler.Hasta olsa sevdiği gerekirse sırtında taşır,yemegini de yapar, ev işine de yardım eder.Yeri gelince sevdigi ile cocukta olur,yeri geldiğinde  koca bir çınar da olur.Yeri gelirse çocuklarına anne de olur baba da ve sevdiğine  baba da olur kardeş de olur eşte.

Bir evdir erkek ,kadın ise evin bahçesi çiçeğidir .Bir ev ne kadar bahçesi olmadan dört duvardan ibaretken ,bir çiçekte sulayani olmayınca o kadar sahipsiz.Bir cicek dağ da çıkabilir,bir ev apartmanda olabilir.Lakin çiçekler içinde bir ev herkese nasip olmaz.

Kadınlar hakeden erkeklere çiçek açmalı,erkekler ise hakeden kadınlara yuva olmalı,yoksa açan çiçekler ilkbaharda kurur,kurulan binalar ise iki günde yıkılır.

Çiçekler içinde bir yuvanizin olması dileğiyle.🍁🌹 #KB

Bulut'a Aşık Olan ToprakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin