+ Percy

195 6 1
                                    

- Mit akar tőlünk?! - kérdezte Percy.
- Okos vagy te, Jackson, tudod te is - emelte fel a pálcáját a varázsló, és erre Percy mögött harminc ember reagált szintén pálcákkal. De Grindelwald nem foglalkozott vele. - Add át a víz kardját!
- Az nem fog menni - emelte fel Percy a kardját.
- Én nem tenném! - kiáltotta egy nő hangja Grindelwald mögül. Percy felismerte a hangot, de csak akkor jött rá teljesen, hogy ki az, amikor meglátta.
A lány gyönyörű arccal rendelkezett, szőke haja pedig lófarokba volt fonva. Hailey volt az, mellette pedig két társa közeledett. Az egyik Uther volt, a másikat pedig Percy még csak egyszer látta, amikor megtámadták a Nagy Házat a Félvér Táborban.
- Elárultál minket, Hailey! - ordította neki Ginny. - Miért tetted?!
- Én sosem árultalak el titeket. Csak beférkőztem közétek, és információkat továbbítottam Grindelwald nagyúrnak - mondta. - Így jutott hozzá Mardekár Kardjához. De ez mostmár nem lényeg...
- És te, Uther? - folytotta Haileybe a szót Harry. - Hogyan vagy még életben?
- Tudod, Potter, nem én vagyok az egyetlen aki megszökött Ó-Nurmengard bukásakor - válaszolta. - Például ott van a kis barátod, Harlam vagy a barátnője, Jamilda. De rajtunk kívül még sokan éltük túl a sziget pusztulását. Ők alkotják most a Negyedik Tornyot.
- És ő ki? - mutatott Neville a csapat negyedik tagjára, aki szintén nő volt. Barna haja alatt egy gyönyörű arc volt elrejtve, ami magabiztosságot és tüzességet sugárzott magából. - Olyan ismerős...
- Ez nem lehet... - suttogta Harry, amiből Percy azt szedte ki, hogy felismerte a lányt. - Parvati?! Miért?!
- Semmi közöd hozzá, Potter - szólta le a fiút, majd Percyre sandított. - Add át a kardodat Grindelwald mesternek, Jackson!

Miközben Percy gondolkodott, hallotta, hogy Harry és Ginny halkan azt suttogja: 'Bogo! Kinkaku!'. Az utóbbi nevet felismerte, hiszen az egy főnix neve volt. Méghozzá azé a főnixxé, amelyik Nurmengardba teleportálta Percyéket, hogy ki tudják hozni Annabeth-t. De a Bogo név nem volt neki ismerős.

Percynek az járt a fejében, hogy mennyi idő alatt ölné meg ez a négy varázsló őt, és mindeközben lenne-e Annabethnek elég ideje elmenekülni.
- Gyerünk, Jackson, még ma, ha lehetne! - sürgette Parvati.
- Sajnálom, de az nem fog sikerülni - válaszolta.
- Öljétek meg őket! - ordította Grindelwald, majd két sötét varázsló és két sötét boszorkány egyszerre kiáltotta el magát: - Avada Kedavra!

Négy villám festette a környéket zöldre és haladt Percyék felé.

A fiú körül, mintha minden lelassult volna. Ezt legutoljára egyik ellensége, Kronosz, a Titánisten közelében érezte. De most nem tudta, hogy mi van.
Reflexei felgyorsultak, mozgása felgyorsult és négy kardcsapással elhárította mind a négy halálos átkot.

Ekkor egy langcsóvával egy főnix, azaz Kinkaku jelent meg Ginny előtt - ami Percy közvetlen közelében volt, ezért megijedt, illetve egy pukkanó hangot is hallott, ami nem tudta, hogy honnan jön.

Ginny elkapta Percy és Harry vállát, Percy pedig Annabethét, és így mentek tovább. Ez a kör kb tizenöt embernél megállt - persze Frank nagy ívben ki lett kerülve - , aztán mind a tizenöten egy láncsóva kíséretében eltűntek.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now