Annabeth már egy hónapja a Félvér Táborban pihen és a csapatokat készíti fel Grindelwald támadására. Szerencsére ebben segítséget tud nyújtani Piper és Frank is, illetve a rómaiak praetora is, Reyna.
Mindeközben a DS is felkészül a csatára, és Hermione pedig elszántan keresi a Métely ellenszerét, hogy Clarisse és Rachel életét meg tudja menteni.
Egyik éjjel, pontosabban augusztus harmincegyedike éjjelén Annabethnek rémálma volt.
Az álomban Annabeth először a Félvér Tábort látta lángokban. A lángok között öt személy állt. Négy közülük ismerős volt, hiszen ők Grindelwald, Hailey, Uther és Parvati voltak.
De az ötödik személy nem ember volt. Mármint embernek nézett ki, de a hátán két sötét szárny mutatkozott. Annabeth kis gondolkodás után felismerte:
- Nüx... - suttogta, majd az álom változott és egy hatalmas kastély mellett találta magát.A kastély előtt gyerekeket látott. Aztán megjelent Annabeth mellett Nüx.
- Ez a Roxfort - mutatta be Nüx. - Itt vannak most a barátaid. Keresnek valamit. És meg fogják találni, de nagyára lesz.
- Ne merje bántani Percyt! - fenyegetőzött Annabeth, de tudta, hogy feleslegesen, hiszen egy istennővel beszél.
- Ő is szeret téged, Annabeth. Jobban, mint gondolnád - mondta az istennő. - Őt úgy nem tudnám szenvedtetni, ha őt támadom meg, ha őt fogom el. A saját életéért cserébe nem adná oda a kardokat.
- Mire akar ezzel kilyukadni?! - hátrált Annabeth.
- Nem foglak bántani, ne félj! - nyugtatta az istennő. - Még nem tudnálak. Szükségem van hozzá a kardokhoz.
- És ezt most miért mondja el nekem?
- És én nem is bántanálak. Én csak Percyt ölném meg, mert őt nem tudom megszállni - mondta tovább. Annabeth nem értette, hogy Nüx mit akar mondani. - De most nem miattam kell féltened a barátodat, hanem valaki más miatt.Megint változott a kép. Annabeth még mindig Nüx mellett állt, de most nem az istennő foglalkoztatta, hanem a Roxfort. Az iskola lángokban állt és az iskola körül sok halott volt látható. És Annabeth meglátta Percy testét is. Kezében az Árapály volt, de Percy már nem mozgott. Szeme üvegesen nézett előre.
És ekkor Annabeth meghallott egy gonosz nevetést. Rögtön felismerte.
- Gaia... - suttogta haragosan.
- Pontosan! - mondta Nüx. - Az istennőt ugyan Percy velem együtt látta sokszor, ahogy a többi elemet is, de tévedett, amikor azt hitte, hogy az elemek segítenek nekem. Csak bosszúra szomlyaznak.
- De...
- Gaia és Uranosz a fiúk, Kronosz, illetve maga Gaia legyőzése miatt akarnak revansot. Okeánosz Percy apja, Poszeidon miatt. És Tartarosz pedig azért, mert öt éve megszöktetek a Tartaroszból.
- És ezt most mjért mondtad el nekem?
- Választanod kell, Annabeth Chase - válaszolta Nüx. - Az egyik oldalon ott van a Félvér Tábor, több száz félvérrel és vadásszal együtt, sőt még pár varázsló is ott van. A másik oldalon pedig Percy van.Ez volt az utolsó szava az istennőnek, mert eltűnt Annabeth szeme elől és a lány is felébredt az ágyában.
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia Haragja
FanfictionA hetek Harry és Ginny kíséretével az Argo II fedélzetén haladnak London felé, hogy megkeressenek egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot, aminek Harry, Ginny, Ron, Hermione és Dean is a tagjai. Percyék küldetése, hogy elpusztítsák a négy kar...