+ Percy

143 8 2
                                    

Percy egész nap azon gondolkodott, hogy Hazel, Leo és Jászon miért nem tudhat arról, hogy a barátaik itt vannak. Még a jóslástanon is.

Na igen, a jóslástan. A jósterem a Roxfort egyik tornyának legtetején volt, ahova még egy lift sem vezet.

A terem nem volt kicsi, de annyira azért nagy sem. Több asztal volt a teremben, amik kör alakúak voltak. Mindegyik asztal közepén állt egy jósgömb.
- Rachel itt elröhögné magát - suttogta Jászonnak Percy.

A tanárnő egy kör lencséjű szemüveget viselt, és egy hosszú talárt viselt.
- Üdvözöllek, gyerekek! - köszöntötte őket a tanár. - Én Trelanwey professzor vagyok, én fogom nektek tartani a jóslástant.

Miközben ezt mondta, leült Percyék asztalához.
- A mai órán mindenkinek jósolok egyet a gömbből és utána majd ti is kipróbálhatjátok - jelentette be a tanár. - Tehát az első legyen mondjuk... Te! - mutatott Ronaldra Trelanwey.
- Mi? Nem! - ellenkezett. - Én nem hiszek az ilyesmikben.
- Majd fogsz, ha a jóslatom valóra válik - mondta. - Gyere ide!

Ronald kénytelen-kelletlen odavánszorgott a tanárnővel szembe, majd leült Percy és Jászon közé.

Trelanwey professzor nagyon a gömbre koncentrált, majd azt mondta:
- A te sorsod... Uram Istenem! - kiáltott fel. - Téged napokon belül nagy szenvedés fog érni! De a halálod nem fog bekövetkezni.
- Nagyon jó, elmehetek? - kérdezte Ronald. Percy átérezte a helyzetét, akármennyire is utálta a srácot. Neki is unszimpatikus volt ez a Trelanwey professzor.
- Igen, kedvesem - válaszolta a professzorasszony. - A következő legyen... Te! - mutatott Percyre.
- De örülök! - szarkazmizált Percy.
- Te... - kezdte volna el Trelanwey, de ekkor felakadt a szeme. Percy nagyot ugrott ijedtében és a tanárhoz szaladt.
- Vizet! Adjatok vizet! - kiáltotta. De nem kellett neki, mert Trelanwey szeme újra normálisan állt. De most az egész szeme zölden világított, mint Rachelnek, amikor próféciákat mond.

Trelanwey Percyhez fordult.

"A Holtak Serege elindult,
Hádész lánya megújult.
A keresettet megleled,
Ott, hol még nem kerested.
Gaia bosszúja utolér,
Hol tűz és víz összeér."

Percy két lépést hátrált a professzortól és aggodalmas pillantást vetett Jászonra, Hazelre és Leora.
- Ez nem lehet...

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now