+ Leo

158 9 1
                                    

Mar majdnem végeztek a vásárlással az Abszol úton, mert Harryék már vettek nekik üstöt, tankönyveket, seprűt és baglyot és Harry szerint mar csak két dolog maradt: talár és varázspálca.

Hát a talárt azt könnyen meg lehetett oldani, mert csak be kellett menni egy ruhaboltba - amiből mondjuk csak egyetlen volt az egész Abszol úton - , de a varázspálca az már nem mehetett könnyen. Legalábbis Leo ezt gondolta.

Bementek az Abszol út egyetlen varázspálca boltjába, Olivanderhez, és ott egy kedves mosolyú öregember várta őket.
- Áh, Potter úr! - köszöntötte Harryt az öregember. - És Mrs. Potter!
- Mr. Olivander! - köszöntötte Harry is az öregembert. - Pálcákat szeretnénk vásárolni. Pontosan ötöt.
- De csak négy gyermek van itt.
- Tudja Olivander úr, az enyém megsemmisült egy átok miatt.
- Értem - mondta az öreg, majd a bolt belseje felé ment, ahol a pálcákat tartotta Leo szerint.

Az úr kihozott egy pálcát tartó dobozt és Leo kezébe adta. Először semmi sem történt, aztán Leo megsuhintotta, s a pálca először égni kezdett, s majd elhúnyt a lángja.
- Ez érdekes volt - jegyezte meg Harry, s amikor Leo a szemébe nézett, látta, hogy nem kamuzik. Még életében nem látott ilyet.

Aztán Olivander Percy, Hazel és Jászon kezébe is nyomott egy-egy pálcát, s amikor ők suhintottak egyet, akkor is fura dolog történt: Percynél a pálcát és a fiú pálcát tartó kezét köröző víz vette körül, Jászon pálcáját egy kis forgószél, Hazeléből pedig nemesfémek pattogtak ki.
- És most ön jön, Mr. Potter - nyújtott át Harrynek egy pálcát az öregember. A pálca kicsit görbe volt, a közepénél.
- Ez úgy néz ki...
- Mint Gellert Grindelwald pálcája, helyes, Mr. Potter - fejezte be Harry mondatát Olivander.

Harry kezébe vette a pálcát és máris történt valami. A pálca a kezében világítani kezdett. De nem fehéren, hanem sötéten. És ennek Olivander nem nagyon örült.
- Ez nem jelent jót, Mr. Potter - mondta. - Ez egy hatalmas terhet jelent. A pálca ugyan kiválasztotta magát, de a testvérének gyilkos hajlama megállíthatatlan. Ez a pálca csak a legerősebbek közül választ egy arra méltót, hogy használja. De a testvérének a legyőzéséhez kelleni fog a Pálcák Ura is, Mr. Potter. Ezt vésse az eszébe!

Ezzel a mondattal búcsúzott Olivander.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now