+ Annabeth

158 6 1
                                    

- Leo! - kiáltotta fel a hat félisten és mind a hatan (beleértve Franket is) megölelték. - Hogyan találtál ide?
- Inkább hogy élted túl a zuhanást? - kérdezte Harry.
- Tűzálló vagyok - válaszolta széles vigyorral az arcán a fiú, majd egy tűzlabdát képzett a kezével, amitől Frank láthatóan hátrébb lépett. - De inkább arról meséljetek, hogy az óriással mi lett?
- Már a Tartaroszba küldtem - valaszolta Percy.
- Ki segített?
- Apám - valaszolta, aztán elmondta az egész történetet a Polybetes elleni párbajjal kezdve, és a tervvel befelyezve. Közben mindent megmagyarázott.
- És akkor most mi négyen besúgók leszünk? De menő! - lelkesedett Leo.
- Nem pont besúgók, hanem inkább rablók - ábrándította ki Annabeth.
- De akkor is menő az, amire készülünk - tartotta meg véleményét a fiú.
- Szóval - folytatta Harry a Roxfortról való beszámolóját, mert ezt még a hét félisten nem tudta. - a Roxfortban négy ház működik: Griffendél, Mardekár, Hugrabug és Hollóhát.
- Mint tűz, föld, víz és levegő - egészítette ki Ginny. - Mind a négyőtöknek más házba kell kerülnie, hátha meglesz a levegő kardja is, és akkor a Hugrabugos és a Mardekáros tud nektek segíteni.
- Akkor az elemeitek alapján kéne bekerülnötök a házakba - mondta Annabeth. - Percy a Hugrabugba, Jászon a Hollóhátba, Leo a Griffendélbe és Hazel a Mardekárba.
- Igen - nyugtázta Harry.
Nincs jó előérzetem - gondolta Annabeth. Féltette Percyt. Rachel utolsó szava az volt az Írisz-üzenetben, hogy 'Percynek' és utána elment a nap. Ez nem lehetett véletlen. Biztos valamire figyelmeztetni akarta volna. De vajon mire?
- ...de majd kell a ti hajatokból is egy kevés, hogy vissza tudjatok változni - hallotta Ginny szavait Annabeth és csak most vette észre, hogy nagyon elmélázott.
- Okés, de kit fogunk leborotválni? - kérdezte Leo, és közben nevetett, mintha nem is venné komolyan az egészet. Mintha csak egy nagy viccnek tartaná.
- Azt majd mi elintézzük - mondta Ginny.
- Ja, és mielőtt még lepihennénk, a saját neveteket majd nyugodtan használjátok, úgysem ismer fel senki - mondta Harry. - És így Nevillék majd tudni fogják, hogy kilnek kell segíteni.
- Ez még ráér, nem? - kérdezte Percy. - Az év úgyis csak egy hónap múlva kezdődik.
- Igen, de jobb előre mindent lebeszélni, aztán csak egyszer átrágni - mondta Ginny aztán nyújtózott egyet.
- Én azt ajánlom, hogy mindenki menjen haza, aludjon egyet, holnap pedig Annabeth, Frank, Piper és Kinkaku segítségével elmentek a Félvér Táborba, hogy segítsetek Hermionééknek, mert a tábort meg fogja támadni Grindelwald - mondta Harry, majd mindenkitől elköszönt és mondenki dehopponált. Csak egy lány maradt itt.
- Miért nem mész, Cho? - kérdezte Ginny.
- Én is jelentkeztem tanárnak a Roxfortba, és lehet, hogy a tanévre felvesznek - válaszolta.
- Az szuper! - lelkesedett Harry. - Akkor majd tudsz segíteni Percyéknek, ha megkérlek?
- Pont ezt akartam mondani, hogy majd fogok, de csak amennyit tudok - válaszolta a lány, majd elköszönt és ő is dehopponált.
- Ez fura volt... - jegyezte meg Percy, majd eszébe jutott valami: - Tényleg, mi lesz Rachellel és Clarisse-al?
- Elzártam az átkot a karjukba, de ez csak akkor működik, ha nem eröltetik meg magukat - válaszolta Harry. - Grindelwald úgysem veszi le róluk az átkot, akár megadjuk neki a kardokat, akár nem. A pecsétbűbáj, amivel elzártam, pedig életben tartja őket. De csak akkor, ha nem eröltetik meg magukat. De ezt el is mondtam nekik.
- És mivan, ha nem tartják be? - kérdezte Annabeth. - Clarisse nem arról híres, hogy ülve várja a harc végét.
- Akkor meghalnak. Viszont így meg tudjuk találni az ellenátkot rá.

Ez után egy hosszú percig mindenki csöndben állt, de ezt a kínos csö det Ginny törte meg:
- Figyeljetek, aludhattok itt, ha akartok - ajánlotta fel Ginny. - A tesóim úgysem jönnek most nyáron haza.
- És a szüleid? - kérdezte Jászon.
- Ők meg majd megértik - mondta, majd beinvitálta a félvéreket a házba.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now