+ Jászon

139 6 2
                                    

A csoportmunka előszöris abból állt, hogy mindenki bemutatkozott mindenkinek. Persze a csoportban.
- Lily Barns vagyok - kezdte a Percy mellett ülő lány, akinek a haja szőkésbarna volt, és arca szeplős volt, de szép. A Hazel mellett ülő lány pedig egy az egyben a hasonmása volt, csak más ruhában és más hajstílussal. Míg Lilynek hosszú, a háta közepéig érő haja volt, a hasonmásának csak vállig ért a haja.
- Az én nevem Rebeca Barns - mondta Lily hasonmása. - Lily az ikertestvérem.
- Én pedig Mark Sawyer vagyok - mondta a Leo mellett ülő srác.

Az óra első felében arról kellett beszélniük, hogy ki honnan jött, kik a szülei és még ilyen marhaságokat. Persze Jászonék a nevüket kivéve végighazudtak mindent.

Az óra második felében viszont az összes elsős körbeült a teremben és egy kérdezz-feleleket tartottak arról, hogy mit tudnak a varázslók világáról.

Jászon ismét észrevette Gaia arcát, csak most a falon és a fiú úgy itélte meg, hogy Percy is látja, mert a keze már a zsebébe csúszott az Árapály után.
- Percy! - szólt rá Jászon suttogva, s a fiú észbe kapott.

Az óra után nyolcan együtt mentek ki a teremből, közbe beszélgettek. Ez alatt az egy óra alatt barátokká váltak. Viszont Jászon tudta, hogy ez nem fog sokáig tartani.
- Láttam... - nézett Jászonra Percy. - Láttam az arcát...
- Igen, én is láttam, de itt nem tud megtámadni...még - mondta Jászon.
- Kiről beszéltek? - kérdezte Elisabeth, de Hazel témát váltott:
- Mi lesz a következő óra?

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now