+ Harry

193 7 1
                                    

- És mi a terv? - kérdezte Hermione.
- Az - kezdte Thália - , hogy odamegyünk a Roxforthoz és mementjük Percyéket.
- Nem valami ütőképes terv... - morcogott Reyna.
- Elég ütősek leszünk, ha beszállunk a buliba - mondta Harry, majd hátranézett. Mögötte az egész Főnix Rendje, az egész Félvér Tábor és Jupiter Tábor, illetve egy egész sereg küklopsz. - Ekkora hadsereggel meg fogjuk őket lepni.
- És még a Roxfortban is van egy jópár varázsló - tette hozzá Hermione.
- Annabethék már ott vannak? - kérdezte Ron, s Harry látta, hogy Annabeth nevének hallatán Hermione arca megfeszült. Igen, jól gondoljátok, Hermione nem igazán bírta a lányt. Főleg azért, mert Annabeth okosabbnak bizonyult nála.
- Remélem - sóhajtotta Thália. - De hogyan jutunk el a Roxforthoz? Ennyi emberrel és küklopszal hopponálni akartok?
- Hát... - kezdte Harry, de Ginny gyorsan elkiáltotta magát:
- Kinkaku! - szólt a madárnak a lány, s egy főnix jelent meg előtte hatalmas zűz kíséretében.
- Ugye nem... - lépett hátrébb Reyna.
- Ugye de - válaszolta Ginny, s megfogta Harry kezét, majd a madárhoz szólt: - vigyél minket a Roxmortba!
- Roxmortba? - kérdezte Ron. - A csata nem a kastély előtt van?
- De onnan meglephetjük Grindelwaldot - válaszolta Ginny, majd mindenkinek azt utasította, hogy fogják meg egymás kezét.

Mindenki így is tett, aztán egy hatalmas láng társulásával eltűntek a Félvér-hegyről.

*

A többszáz fős sereg egy falúban találta magát. Harry, Ginny, Ron, Hermione és az egész Rend felismerte a falút: Roxmort.

A Roxfort felől csata hanját lehetett hallani. Kardok csapódtak egymásnak és varázsigék kiáltását üvöltötték a varázslók.
- Gyerünk! - adta ki az utasítást Harry, s mindenki a Roxfort felé rohantak.

Amikor meglátták, hogy mi folyik ott, nem hittek a szemüknek: hét óriás harcolt Percy, Annabeth, Jászon, Hazel, Piper és Frank ellen, Leo pedig Grindelwald hatalmas szörnyseregét próbálta felperzselni, miközben a varázslósereg a Roxfort diákjaira és tanáraira támadtak.

Percy és Jászon két-két óriás ellen harcoltak, Hazel egy ellen, illetve Annabeth, Piper és Frank is kettő ellen. De úgy, hogy ők hárman voltak.

Aztán Hazel és a vele harcoló óriás eltűnt, Percy mellett pedig egy alak jelent meg görög páncélban és egy szigonyt tartva a kezében. Harry úgy gondolta, hogy ő Percy apja, Poszeidon.

Aztán Poszeidon vette át a két óriás elleni harcot, s Percy pedig mintha szugerált volna. Aztán a Roxfort Bájitaltan terem fala kirobbant és a bájitalok kirepültek, a tóból és a földből pedig az összes víz kiszökött, majd a maradék hat óriásra támadt.

Amint a bájitallal kevert víz hozzájuk ért, azok felordítottak, majd Poszeidon leszúrta őket. Aztán valami történt. Harry nem hitt a szemének. Grindelwald és a három pribékje Percyt megcélozták, majd négy halálos átok repült a fiú felé.

Percy nem tett semmit, csak a földbe szúrta az Árapályt, féltérdre ereszkedett, s lehajtotta a fejét. Amint a négy átok eltalálta Percy kardját, az darabjaira robbant, Percy pedig hátraesett, és nem mozdult.
- NEEEEM! - üvöltötte Annabeth, majd sírva letérdelt Percy teste mellé.

- Támadás! - adta ki a parancsot Thália szintén sírva. Az összes félvér, Vadász és küklopsz üvöltve rohant Grindelwald serege felé, s a varázslók is agresszívan támadták.
- AVADA KEDAVRA! - üvöltötte Harry dühvel telt hangon Grindelwald felé.
- Avada Kedavra! - küldte az átkot vigyorogva Grindelwald is Harry felé. A két átok összecsapódott, s egy hatalmas robbanást követve Harry átka tovább szelte a levegőt Grindelwald felé. - Infinity Protego! - üvöltötte már ijedten a varázsló. Aztán Percyre nézett, majd vissza Harryre, s egész seregével együtt eltűnt.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now