Június huszonegyedike volt, a nap már ment le. Percy tizenegy éve ezen a napon küzdött meg először egy istennel, Árésszal, a háború istenével és vitte vissza Zeusz mestervillámát az ég urának az Olimposzra.
Jó rég volt már, de az emléke még élénken élt benne.Annabeth és ő az Argo II fedélzetén álltak a korlátra támaszkodva és egymás kezét fogva figyelték a naplementét.
Ezt a romantikus pillanatot Leo törte meg.
- Mindjárt megérkezünk - jelentette be. Percy már majdnem elfelejtette, hogy Londonba mennek és egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot kell, hogy megkeressenek.Pár perc múlva a hajó lehorgonyzott Time Square fölé és Percy és Frank után mindenki egyesével leszállt a hajóról, kivéve Leot, aki azzal indokolta maradását, hogy valakinek kell a hajót is őrizni. Percy történetesen egyet értett a fiúval.
- Merre keressük őket? - kérdezte Jászon, aki már jobban nézett ki. Tudniillik, hogy egy hete Nüx, a sötétség istennője megszállta a fiút és majdnem megölette vele Annabeth-t, aki csak Percynek köszönheti az életét. Miután Nüx elhagyta Jászon testét, a fiú az erejét is elvesztette (itt most arra kell gondolni, hogy mostmár nem tudja irányítani a szeleket, nem tud repülni és nem tud villámot idézni).
- Ginny, megvan még az érméd? - kérdezte Harry, s a lány elővett egy arany érmét, amire először azt hittem, hogy egy arany drachma. - Akkor üzenj a DS-nek, hogy mindenki jelenjen meg a Víg Vadkannál egy fél óra múlva.
- Oké... - mondta, majd párszor megnyomta az érmét és elrakta.
- Mi az a Víg Vadkan? - kérdezte Annabeth.
- Ott szoktak lenni a DS gyűlések - válaszolta Ginny. - Amióta egyik jóbarátunk üzemelteti, ez egy kocsma.
- De most nincs idő kocsmákra, Ginny!
- Jobb, mint egyesével megkeresni mindenkit - ellenkezett Percy. - Hogyan jutunk oda?
- Innen pár sarokra van - válaszolta Harry, majd Ginnyre nézett: - Remélem Ab még bent van.Ezzel a mondattal elindultak. Harry és Ginny húsz perc alatt elvezette őket egy kocsmáig, ami egy rakpart mellett állt.
- Ez az? - kérdezte Percy, és Harry bólintott.
- Úgy látom, Ab még bent van - mondta, majd belépett a kocsma ajtaján.A Víg Vadkanban több terem volt, amik valószínűleg fizetés szerint voltak elválasztva egymástól. Legalábbis Percy ezt gondolta.
A pultnál egy férfi állt. Ősz szakálla leért egészen a mellkasáig, arca pedig nyugodtságot sugárzott.
- Potter! - üdvözlete Harryt a férfi. - Minek köszönhetem ilyen késői látogatásotokat?
- Ne mondd, hogy nem kaptad meg Ginny üzenetét, Ab - nézett rá Harry.
- De megkaptam. De hogy jut eszetekbe ilyenkor találkozót rendezni a Rendnek?!
- Fontos megbeszélni való van - nézett rám Ginny. - Mindenki itt lesz remélhetőleg.
- Jah... Remélhetőleg... - morogta az öreg. - Aztán ne rendezzétek át a kocsmámat, mint egy éve!
- Az nem a mi hibánk volt! - ellenkezett Harry, majd leült egy asztalhoz Ginnyvel.
- Mikor jönnek a többiek? - kérdezte Ginny.
- Itt vagyunk - válaszolta egy hang az ajtóból. Egy Percyékkel egykorú srác lehetett. Haja szőkés volt, erős alkatú. Kb úgy nézett ki, mint Frank. Csak Frank magasabb volt nála. Bejött, és mögötte még vagy harminc srác és lány tömörült be az ajtón.
- Neville! - köszöntötte Harry és Ginny a fiút.
- Ők meg kik? - kérdezte valaki a tömegből.
- Ők itt Percy, Annabeth, Jászon, Piper, Hazel és Frank, egy srác pedig a hajón maradt. Ő Leo.
- Hajó? - kérdezte egy másik.
- Hol van Ron és Hermione? Na meg Dean? - tette fel a kérdést a harmadik is.Mivel túl sok volt a kérdés, ezért Percy és Annabeth felváltva mondták el, hogy kik ők, és hogy miért vannak itt.
Hát mondani sem kell, hogy nem sokan hitték el azt a részletet, hogy ők félistenek...
- Igazat mondanak - nyugatta őket Harry. - Ti nem láttátok, hogy Percy és Jászon mire képes együtt... mire voltak képesek együtt.
- Voltak? - kérdezte Neville. - Ez mit jelent?
- Jászont megszállta egy isten és elvette a hatalmát - mondta tömören Ginny.
- Nade most komolyan, Ginny. Ti elshiszitek nekik?
- Nem láttad, hogy Percy mire képes, Neville. Egyszer túlélte a halálos átkot és egyszer kivédte.
- Ugye csak viccelsz?! - nézett Percyre nagy szemekkel az egyik lány. - Egy mugli kivédte a halálos átkot?
- Ők nem... - Ginny már nem tudta befelyezni a mondatot, mert dörgés hallatszott.
- Mi volt ez? - kapta mindenki elő a pálcáját.
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia Haragja
FanfictionA hetek Harry és Ginny kíséretével az Argo II fedélzetén haladnak London felé, hogy megkeressenek egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot, aminek Harry, Ginny, Ron, Hermione és Dean is a tagjai. Percyék küldetése, hogy elpusztítsák a négy kar...