+ Percy

151 6 1
                                    

A hallba érve Percy meglátta, hogy ki várja őt. Pontosabban kik. Két lány és egy srác állt a Roxfort bejáratánál. Annabeth, Piper és Frank.
- Ez lenne az álcád? - kérdezte Frank grimaszolva.
- És ez még semmi! - válaszolta Percy. - Az egész suli nem nekem való.
- Azt megértem.
- Miért jöttetek? - tette fel a kérdést Percy.
- Annabeth már ki volt idegileg... - sóhajtotta Piper.
- És Hazelre és Jászonra kíváncsiak sem vagytok?
- Mi?! Dehogynem! - csattant fel Piper.
- Akkor?
- Most velük nem beszélhetünk - válaszolta Annabeth. - Megvan már a kard?
- Délelőtt küldted azt az Írisz-üzenetet, Észlány! Hogy találtul volna már meg ennyi idő alatt. Meg amúgyis ez még csak a második nap, istenek.
- Percy, a Roxfortot hatalmas veszély fenyegeti - bökte ki Annabeth.
- Ki akarja megtámadni?
- Gaia - válaszolta Frank.
- Mi itt leszünk a suli környékén, hogy figyeljük őket és titeket, de majd ha csata lesz, akkor közbe kell avatkoznunk - tette hozzá Annabeth.
- És a tábor?
- A tábor kibír három félvér nélkül egy csatát - legyintett Piper.
- Meg Rachel is azt mondta, hogy ennél a csatánál mind a hetünknek itt kell lennie - tette hozzá Frank.
- És erről Leo, Hazel és Jászon miért nem tudhat?
- Mert csak rontanánk a helyzeten, ha tudnák, hogy itt vagyunk.
- Mi? Miért.
- Akkor nem találnátok meg a tűz kardját - válaszolta Annabeth. - Én sem értem, hogy miért, de Rachel azt mondta, hogy max te tudhatsz rólunk. De még így is kockázatos.
- Aha...
- Most menj vissza, mert keresbi fognak - ajánlotta Annabeth, és Percy egyet értett vele. Megölelte Annabeth-t, majd visszament a párbajszakkörre.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now