+ Percy

235 7 1
                                    

Percy nem tudta, hogy mi történt, és azt sem, hogy hol van. Egy szilárd talajon állt, de mindenhol csak fehérséget látott.

Egy alakot vett észre közeledni felé. Az alak öregnek nézett ki, szakálla és haja hosszú és ősz volt. Sőt, szakálla még egy copfba is volt kötve. Kedvesnek látszott.
- Hol vagyok? - kérdezte Percy.
- Sehol és mindenhol - válaszolta könnyelműen az alak.
- Ööö... Oké... Ez alatt mit ért?
- Azt, hogy te most a Káoszban vagy - válaszolta az alak.
- Abban a Káoszban?
- Hát, ha az istenre gondolsz, akkor igen is és nem is.
- Na jó, én nem értem ezeket az igen is és nem is válaszokat - mondta Percy.
- Majd meg fogod, Perszeusz Jackson.
- És... Miért vagyok itt?
- Kiestél a testedből - válaszolta lazán az alak.
- Aha. Az király... Az hogy lehet?
- Nem tudom - vallotta be az alak. - Ide általában azok kerülnek, akikkel a halálos átok végzett. Viszont te... Te egy érdekes eset vagy. Négy zöld villámot küldtek rád, és a fegyvered felfogta mindet.
- Akkor miért vagyok itt?
- Azért, mert amikor a fegyvered szétrobbant, az összes energiát, ami akkor keletkezett, vákuumként szívtad be. Ettől kerültés ide, Percy Jackson.
- És hogyan jutok ki innen? - kérdezte Percy.
- Sehogy. Vagyis segítség nélkül - vont vállat az alak. - Viszont innen mindent láthatsz, mindent hallhatsz, ami történik a világban.
- Mindenhol és sehol - ismételte halkan Percy az alak első válaszát. - De mire gondol azzal, hogy segítség nélkül?

Percy mellett egy képernyő jelent meg. A képernyőben a csata utáni Roxfort volt látható. Az emberek egy kört álltak valami fölött. Percy teste volt az. Annabeth a fiú testén sírt és fogadkozott, hogy visszahozza a Káoszból. Percy szíve összeszorult, amikor meglátta a lányt.
- És maga ki? - kockáztatta meg a kérdést Percy. - Maga lenne Káosz?
- Dehogy! - legyintett az alak. - Ha Káosz jött volna, akkor már nem élnél. Jut eszembe: ha egy idő után nem jutsz ki innen, akkor örökre itt ragadsz, és a tested meghal. Te pedig sosem halnál meg és örökké itt maradnál.
- De jó tervek - próbált Percy lelkesedni. - De nem maga mondta, hogy innen nincs kiút?
- De. És akkor most válaszolok az első kérdésedre is, Percy Jackson. Az én nevem Albus Dumbledore.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now