+ Annabeth

174 7 1
                                    

- PERCY! - sírta Annabeth a fejét Percy mellkasára helyezve. Mindenki némán nézte őket, aztán egy küklopsz furakodott közéjük.
- Testvér... - motyogta Tyson, majd letérdelt a fiú mellé, s egy könnycsepp kicsordult egyszem szeméből.
- Ez a TE HIBÁD! - ordította Poszeidon felé Annabeth. - Miattad halt meg!
- Annabeth ezt nem... - próbálta nyugtatni a lányt Piper, de Annabeth közbevágott.
- Ne próbálkozz varázsdumával, Piper! Ez akkor is Poszeidon hibája! - állt fel a lány, s az istenhez lépett, aki lehajtott fejjel állt, mintha tényleg az ő hibája lenne. - Meg tudtad volna menteni! Te képes lettél volna rá! Percy felnézett rád! A legnagyobb isten voltál a szemében! És te cserben hagytad! Meg tudtad volna menteni... - ismételte Annabeth, majd visszatérdelt Percy mellé.

Ekkor egy hangos puffanással Hazel is megérkezett. Mikor meglátta Annabeth-t sírni Percyn, ő is elsírta magát.
- Mi történt? - kérdezte elcsukló hangon a lány.
- Grindelwald... - sírta Annabeth. - Megölte...
- Bosszút fogunk állni Percyért - ígérte Harry. - Grindelwaldot meg fogom ölni és...
- Bosszú... - suttogta hisztérikusan Annabeth. - Azt hiszed, hogy én akarok bosszút? Aszt hiszed - állt fel a lány - , hogy én akartam háborút?! Nem! Én csak Percyvel akartam élni békében! Igen, gyűlölöm Grindelwaldot. Igen, meg fogja kapni a büntetését. De nem itt, a mi világunkban.
- Ööö... Annabeth... - szólt neki Piper, mert észrevette, hogy Annabethnek nagyon sötét gondolata támadt. - Ugye nem a...
- De, Piper, a Tartaroszra gondoltam - válaszolta. - Le fogom hajítani Grindelwaldot és a társait a Tartarosz legmélyére.

Mikor ezt kimondta, Poszeidon feje felemelkedett, s Nico bújt elő mögüle.
- Még nem halt meg - jelentette ki Percyt nézve.
- Mi? - kapta fel a fejét Annabeth.
- A kard megvédte - mutatott a törött Anakluszmoszra.
- Hogy érted, hogy megvédte? - kérdezte Harry.
- Amikor az átkok nekicsapódtak a kardnak, egy erőtér keletkezett - magyarázta. - És mikor szétrobbant, az erőtér minden energiája az egyetlen élő lénybe zuhant bele, aki az erőtérben volt, ergo Percybe.
- Ez mit jelent? - kérdezte Annabeth reménykedve. Hiába ő volt az okos a csapatban, Percy elvesztése nem tett neki jót.
- Azt, hogy Percy teste még él, ahogy a lelke is - mondta, majd összehúzta a szemöldökét. - A kérdés csak annyi, hogy meddig.
- Mi az, hogy meddig?! - csattant fel Annabeth.
- Percy most valahol máshol van. Méghozzá egy, még a Tartarosznál is rosszabb helyen, a Tartarosz alatt.
- A Káoszban?! - hökkent meg Hazel.
- Igen, Hazel, a Káoszban.
- És kiszabadítható? - tette fel a szívét nyomó kérdést Annabeth.
- Csak egy módon - válaszolta Nico sötéten. - Egy nagyon veszélyes módon.
- Hallgatlak - mondta Annabeth, s megszorította Percy kezét.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now