+ Jászon

139 8 1
                                    

A Bájitaltan terem az alagsorban volt. A terem maga nagy volt, de az elsősök kitöltötték a helyet. Miután leültek, Jászon megkérdezte:
- Minden elsős ugyanarra az órára jár?
- Többnyire igen - válaszolta Elisabeth.

- Mivan, Grace, már barátnőd is van? - ment oda Jászonhoz gúnyosan Ronald.
- Élvezd, hogy láthatsz embereket, akiknek van barátnőjük, ha neked már nem lehet - vágott vissza Jászon, majd észrevette, hogy Elisabeth elismerően nevet. És nem csak ő, hanem meglátta Percyt és a padtársát is nevetni. Sőt, az egész terem.
- De viccesnek hiszed magad, Grace! - sziszegte Ronald, majd visszaült a gorillája mellé.

Jászon észrevette, hogy Percy padtársa is egy lány lett, majd odament hozzá:
- Annabeth ki fog nyírni, Jackson! - nevetett.
- Én Pipertől jobban félnék - vágott vissza Percy szintén nevetve. - Ki tudja, hogy mire fog rávenni.

Végszóra jött be az igazgató, Lumpsluck professzor. Elsétált a padok között és fellépett a katedrára.
- Üdvözöllek benneteket az első Bájitaltan órátokon! - mondta az igazgató. - A mai órán meg fogjátol ismerni egymást és a bájitaltant csoportmunkában. Hát akkor alkossatok is nyolc fős csoportokat!

Jászonnak, Percynek, Leonak és Hazelnek nem kellett kétszer mondani, mert mind a négyen padtársukkal együtt egy csoportot alkottak. Viszont amikor Percy, Leo és Hazel padtársa meglátta Jászont és Elisabeth-t, elfintorodtak. Latszott rajtuk, hogy nem szeretik a Mardekárosokat.

Jászon a földre nézett, és ekkor észrevett valamit. Egy arc szerűséget. Gaia arcát. Szemei nyitva voltak és Percyt nézte bosszúvággyal.

Jászon meghallotta, hogy barátai szólítgatják, ezért gyorsan felkapta a fejét és aggódva Percyre nézett.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now