Miután mindenki jobban megismerte Percyt, Jászont, Annabeth-t, Pipert, Franket és Hazelt, Annabeth meg is kérdezte:
- Szóval milyen tervet mondott nekünk Jamilda?
- Szóval szerintem Grindelwaldnak van embere a Roxfortban - mondta Harry, amit nagy susmogás követett.
- A Roxfortban?! - kérdezte Neville. - De mi Hannah-val semmit sem vettünk észre, ami a Toronyra utalna.
- Mert lehet, hogy a besúgók vagy a kémek nem is a Torony tagjai. Még - tette hozzá Ginny. - Lehet, hogy valamit keresnek.
- De mit kereshetnek? - kérdezte Hannah. A lány Neville kezét fogta szorosan.
- A tűz kardját - válaszolta Harry. - Ami történetesen lehet Griffendél Kardja is, hamár Mardekár Kardja a földdé.
- Logikus lehet - mondta Neville. - Akkor Hannah-val lopjuk el a kardot?
- Nem, akkor túl kockázatos, hogy lebuktok a Torony előtt - mondta Harry. - Olyanoknak kell mennie, akiket még nem ismernek - nézett Percyékre a fiú.
- Várj... - kezdte Annabeth. - Azt akarod mondani, hogy menjünk be a varázslóiskoládba és lopjunk el egy kardot?!
- Valahogy erről van szó - vallotta be. - De ehhez négyen kell, hogy bejussatok a Roxfortba. Mind a négyen diákoknak álcázva.
- De nem vagyunk varázslók és mind a heten huszonévesek vagyunk - mondtda Jászon. - Nem néznénk ki hülyén, ha négy huszonkét éves ember beállítana, hogy tanulni akarunk?
- Ezt orvosolhatjuk - nézett Ginny Harryre, és a fiú úgy mosolygott vissza a lányra, hogy Annabeth már szinte tudta, hogy Harry tudja, hogy a lány mire gondolt. - Csak levelet kéne küldeni Hermionénak.
- Nem kell levél! - vágta rá Percy, majd felállt és a slaghoz sétált. (Egy varázslócsaládnak minek slag?!). A fiú megnyitotta a vizet és spriccelni kezdett vele addig, míg egy szivárvány nem jött létre. Szerencsére Annabeth tudta, hogy a fiú mit akar, és a lány elővett egy arany drachmát, majd a szivárványba dobta.
- Ó Írisz, szivárvány istennője, kérlek mutasd Hermione Grangert a Félvér Táborban!Egy kör alakban megjelent a lány és Ron is, méghozzá a Nagy Ház előtt Kheiron, Mr. D, Nico, Thália és Reyna társaságában.
Mikor Hermione meglátta a szivárványt, a lány majdnem hátraborult a székben.
- Annabeth?! - nézett rá a lányra. - Ezt meg....?
- Hermione, meg tudnád mondani, hogy mi kell az örökké tartó százfűlé-főzethez? - kérdezte. Annabeth nem tudta, hogy mi az, de nem annyira tetszett neki a neve.
- Persze, de minek az nektek?
- Majd elmondom, csak mondd már! - nyaggatta a fiút.
- Jó, rendben: egy kis sárkánypikkely.
- Ugye ezt most rosszul hallottam? - kérdezte reménykedve Percy. Volt egy rossz emléke a fiúnak egy sárkánnyal, ahogy Annabethnek is.
- Nem - válaszolta halál komolyan Harry. - Köszi!
- De minek kell az nektek?
- Be akarunk lopózni a Roxfortba - válaszolta Harry. Ekkor jelent meg a képen Rachel is.
- Roxfort... - morfondírozott, mintha hallotta volna már ezt a nevet, aztán Annabethre nézett. - Percynek....Már nem tudta folytatni a lány, mert a szivárvány elmúlt, a napot eltakarta egy felhő.
- Mi az a százfűlé-főzet? - kérdezte Percy, miután lerakta a slagot.
- Átváltoztató bájital - felelte Harry, majd hozzátette. - De csak emberekké lehet válni.
- És akkor most azt akarod, hogy változzunk át valami tízéves gyerekké? - kérdezte Annabeth, amire Harry bólintott. - Miért nem közületek csinálná ezt valaki?
- Azért, mert mi már tudunk minden varázsigét és a tanárok megéreznék, hogy százfűlé-főzetet használunk - fejtette ki.
- És azt nem érzik meg, ha mi használunk átváltoztató bájitalt? - kérdezte Frank.
- Nem.
- És a varázserőnk? - kérdezte Hazel. - Mi nem tudunk varázsolni. Mármint pálcával.
- Egy év után kvibliknek fognak hinni titeket, azaz varázslók varázstalan gyerekének - válaszolta Ginny.
- Akkor van egy évünk megkeresni azt a kardot és ellopni? - kérdezte Jászon.
- Nem ilyen egyszerű - mondta Neville.
- Ennél lehet még nehezebb? - kérdezte Percy is.
- A kard csak akkor jelenik meg, ha méltónak talál rá - mondta Harry. - Ezt kell egyikőtöknek elérnie.
- Oké... És kik menjenek? - kérdezte Hazel. - Mind a heten, vagy...
- Szerintem legyen Percy, Jászon és te, Hazel - vetette fel Annabeth.
- És a negyedik?
- Leo - vágta rá Frank.
- Oké, de ő még nincs itt - jelentette ki Annabeth, de ekkor, mintha végszóra, megérkezett Leo.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia Haragja
Fiksi PenggemarA hetek Harry és Ginny kíséretével az Argo II fedélzetén haladnak London felé, hogy megkeressenek egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot, aminek Harry, Ginny, Ron, Hermione és Dean is a tagjai. Percyék küldetése, hogy elpusztítsák a négy kar...