Augusztus harmincegyedikén, reggel, Leo arra kelt, hogy valaki vágja le a haját.
Megfordult az ágyban és Hazelt látta meg.
- Te mit csinálsz?! - vonta kérdőre a lányt.
- Egy évig nem a saját bőrödben leszel, és ha majd vissza akarsz változni, akkor kell a hajad - magyarázta el neki Hazel.
- Frank... - kezdte volna Leo, de enlékezett rá, hogy egy hónapja azok, akik nem mennek a Roxfortba, ergo Piper, Annabeth és Frank visszament a táborba a DS többségével. Egyedül Harry, Ginny, Neville, Hannah és Cho maradt itt. Utóbbi három azért, mert tanárok lesznek a Roxfortban, Harrynek és Ginnynek pedig még valami dolguk van Londonban. És majd ők küldenek minden hónapban baglyot az Odúból. - Mikor indulunk?
- Egy óra múlva - felelte Hazel, majd elvette Leo levágott hajtincsét, s egy fiolába rakta, ami úgy volt cimkézve, hogy 'Leo'. De a lány kezében Leo látott másik hármat is, mind a háromban voltak hajak. Az egyik Percyé, a másik Hazelé, a harmadik pedig Jászoné volt.Leo kikászálódott az ágyból és elindult az Odú nappalija felé.
A nappaliban már nyüzsgött az élet. Percy, Jászon, Harry és Ginny már reggeliztek, és Ginny anyukája, Mrs. Weasley - aki Leo számára elég jófejnek, de aggódósnak bizonyult - sütögetett.
- Elkészültél már, Valdez? - nézett Percy és Jászon a fiúra. - Rád várunk!A fiú leült a Jászon melletti székre és enni kezdte az előtte levő ételt.
- Hát akkor most - kezdte Ginny és négy üvegcsét adott oda Leóéknak - ezt húzzátok meg!
- Ezmiez? - kérdezte kábultan Leo.
- Gina! - vágta rá Jászon.
- Mit gondolsz, mi tökkelütött?! - kérdezte Ginny. - Ez a százfűlé-főzet. Húzzátok meg mind a négyen!A négy félisten úgy is tett.
Leo először semmit sem érzett, de aztán egy erős fájdalom ütötte meg a kezénél. Aztán az erősödött és szétáramlott, végül az egész testét úgy érezte, hogy ég. Felpattant a székből és ekkor vette észre, hogy megy össze, aztán a magassága egy szinten megállt.
Leo most úgy nézett ki, mint egy tízéves. A haja barna volt, és rövidre volt vágva, arca pedig golyó alakú volt.
A fiú a barátaira nézett, akik kb egynagasak voltak vele. Percy úgy nézett ki, ahogy ő, csak Percynek fekete haja volt, meg egy kicsit hosszúkásabb feje.
Jászon haja maradt a szőke és rövid, feje pedig szintén tojás alakú volt. És úgy hunyorított, mintha nem is látna.
- Oh, bocs Jászon - kuncogott Ginny és előkapott a zsebéből egy pici szemüveget. Jászon felvette és már nem hunyorított többé.
Hazel pedig... Hazel haja maradt a barna, csak most egyenes haja volt. Arca hosszúkás lett, de cuki. Leo csak egyetlen dolgot nem szeretett az új Hazelen: fehér volt a bőre (nem rasszizmusból). Leo szerint Hazel a barnás bőrével a szép, és így szokatlan volt látnia a lányt.
- Te jó ég... - szörnyűlködött Leo. - Komolyan?!
- Komolyan - válaszolta Harry, de most arcáról nem lehetett komolyságot kiszedni, mert már látni lehetett rajta, hogy rég elnevette volna magát.
- Akkor most hova kell mennünk? - váltott témát Leo.
- Az Abszol útra - válaszolta Mrs. Weasley, aztán elővett egy tál zöld port. Mikor meglátta, hogy Percy és Leo mennyire furán nézett rá, azt mondta: - Ezzel a leggyorsabb az út.Az asszony a kandallóhoz vezette a négy kisgyereket, és Harry és Ginny is mentek velük.
- Az a lényeg a Hopp-pornál, hogy markolj a porból egy keveset és dobd magad alá. De közben tisztán és érthetően mondd ki a célhely nevét! - mondta Mrs. Weasley.
- Bemutatom - ajánlotta fel Ginny. A lány beleállt a kandallóba és maga alá dobta a port, majd azt mondta: - Az Abszol út!A lány alatt egy zöld láng csapott fel és mikor az elült, a lány már nem volt a kandallóban.
- Öhm... - kezdte Percy - Az én elemem a víz, szóval...
- Gyerünk, Jackson, égesd el magad! - noszogatta Percyt Jászon, amire Percy egy középsőujjat mutatott fel a fiúnak, végül nagy nehezen beleegyezett.Percy beleállt a kandallóba, szedett egy marék zöld 'homokot', majd ledobta, és ő is elkiáltotta magát:
- Az Abszol út!
És ő is eltűnt.Ugyanezt a folyamatot megcsinálta Jászon is, aztán Leo következett.
Megcsinálta, és egy másik kandallóból látta újra Percyt, Jászont és Ginnyt. Hazel és Percy utánuk mentek.
A kandalló körül egy hatalmas helység volt, de rajtuk kívül egy lélek sem volt bent.
Mindannyian kimentek a helységből és egy hosszú utat láttak meg, ahol az út mindkét oldalán volt egy-egy bolt.
- Előszöris vegyünk ki pénzt a Gringotts-ból - ajánlotta Harry majd az út végén levő hatalmas épülethez mentek.Az épület kívülről fehér márványokból épült és Leonak nemkimondottan tetszett maga az épület.
Belül pedig a padlón vörösszőnyeg vonult végig az ajtótól a szemközti, egyben a legtávolabbi pultig.Amint Leoék beléptek a bankba, Leo meglátta, hogy mik dolgoznak ott: koboldok. A fiú követte Harryt és Ginnyt egészen a legutolsó koboldig.
- Áh, Mr. Potter! - üdvözölte a kobold Harryt. - És Mrs. Potter! Micsoda megtiszteltetés!Mrs. Potter?! - nézett barátaira Leo, és azt látta a szemükben, hogy erről ők sem tudtak semmit. Ginny már Harry felesége lenne? Ilyen fiatalon?
- A széfemhez szeretnék menni, Ampók - jelentette ki Harry.
- Hát persze, Mr. Potter - nézett a kobold haragosan Harryre, mintha elég csúnya lenne a közös múltjuk, de azért elindult.Egy kisebb séta után megérkeztek a kívánt széfhez. Az ajtaján a szám annyira elkopott már, hogy Leo nem tudta kivenni, hogy hanyas széfnél vannak, csak azt látta, hogy háromjegyű számról van szó.
A széf belseje elámította Leot. Szinte a széfszoba fele tel volt arannyal, amit a varázslók galleonoknak hívnak. Harry egy csomót vitt ki a széfből, aztán mindannyian visszamentek a főhallba.
Harry odaadta a kulcsot az Ampók nevű koboldnak és elindultak kifelé a Gringotts-ból. Leonak az az érzése támadt, hogy nem most találkozik utoljára ezzel a kobolddal. Pedig őszintén szólva nem szeretett volna.
ESTÁS LEYENDO
A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia Haragja
FanficA hetek Harry és Ginny kíséretével az Argo II fedélzetén haladnak London felé, hogy megkeressenek egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot, aminek Harry, Ginny, Ron, Hermione és Dean is a tagjai. Percyék küldetése, hogy elpusztítsák a négy kar...