A Roxfort nagyobb volt, mint Percy gondolta volna. Konkrétan egy kastélynak nézett ki. És belül sem volt kisebb vagy csúnyább. Sok kép volt a falon - amik még mozogtak és beszéltek is.
Az egyik lépcsőn megállította egy tanár az elsőéveseket.
- Üdvözöllek benneteket a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában! - üdvözölte a diákokat a tanár. - Én Horatius Lumpsluck professzor vagyok, az iskola bájitaltan tanára és egyben az iskola igazgatója is. Amikor beléptek a nagyterembe négy házba lesztek osztva: Griffendél, Hugrabug, Hollóhát vagy Mardekár. A négy ház között versenyek vannak egész évben. Ebbe bele tartozik a kviddics, és a házi pontok szerzése. Kellemes évet kívánok! - fejezte be a beszédét Lumpsluck professzor.Az elsőévesek bementek a nagytarembe, s középen egy vonalban megálltak. A nagyteremben négy asztal volt, a négy háznak és négy pontszámláló valami is, aminek Percy nem tudta a nevét. Az elsőévesek a tanári asztal felé álltak, ahol az igazgató állt, és a többi tanár ült. De a diákok előtt még más is volt. Egy székre rárakva egy koszos süveg.
Ez a süveg beszélni kezdett:
Sötétség már ébredezik,
Négy kard eleme elenyészik.
Két varázsló és hét félisten,
Végső szerelem tűzbe vészen.Percyben megállt az ütő, amikor a süveg abbahagyta a szavalást.
- Ez elmondta a Próféciát! - suttogta Jászonéknak.
- Ez lehetetlen... - suttogta Hazel is.
- Hát akkor... - kezdte az igazgató - köszönjük ezt a nagyon bíztató beszédet az elsősöknek. Remélem több ilyen nem lesz... Szóval, akkor a diákok...És elkezdte sorolni a neveket. Amikor odaért, hogy Percy Jackson, Percynek kalapálni kezdett a szíve.
- Hmmm... Érdekes... - mormogta a süveg. - Érzem benned a hűséget a barátaid iránt. Érzem benned a bátorságot. Érzem benned a vizet és a tüzet egyben. Legyen hát.... Griffendéééél!Percyben megállt az ütő. Elfelejtette kérni, hogy a Hugrabugba kerüljön és ehelyett most a Griffendélben van. De úgy tűnik, hogy barátai is elfelejtették kérni, mert Hazel a Hollóhátba, Leo a Hugrabugba és Jászon pedig a Mardekárba került.
Habár a Griffendélben mindenki örült Percnek, ő nem, hogy enyire elszúrták. De mostmár így kell megcsinálniuk.
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia Haragja
FanfictionA hetek Harry és Ginny kíséretével az Argo II fedélzetén haladnak London felé, hogy megkeressenek egy Dumbledore Serege névre hallgató csoportot, aminek Harry, Ginny, Ron, Hermione és Dean is a tagjai. Percyék küldetése, hogy elpusztítsák a négy kar...