+ Percy

159 10 1
                                    

Percynek nagyon fura volt ez az egész tízéves, pálcás dolog. Megint az a huszonkét éves srác akart lenni, aki eddig is volt. De nem pálcával, hanem az Anakluszmosszal és Annabeth-szel. Csak az volt a bökkenő, hogy most egy évig nem fogja látni a barátnőjét, ahogy Jászon sem Pipert és Hazel sem Franket.
- Karácsonyi szünetre haza jöhettek, nyugi van - nyugtatta őket Harry és Ginny, de legbelűl mindenki tudta, hogy ez nem lesz opció.
- Tényleg, Harry - kezdte Leo - , ti mióta vagytok házasok?
- Másfél éve - válaszolta Harry. - Ron és Hermione is azok, csak nem sokan tudják. De úgy tűnik, hogy kezd kitudódni.
- Másfél éve... - ismételte Hazel.
- Ron és Hermione még a Névtelen elleni háborúban, az úgy nevezett Nurmengard Háború alatt házasodott össze. De nekünk volt annyi eszünk, hogy megvárjuk a háború végét.
- Nászajándékként Harry el akart vinnk Velencébe - tette hozzá Ginny szomorúan. Percy úgy gondolta, hogy nem sikeredhetett annyira jóra az a nászút. - Ott kezdődött ez az egész Grindelwald probléma. Pontosabban a repülőgépen.
- Hát igen... Azt nem úgy terveztem - szabadkozott Harry.

Ez után egy jó hosszű ideig egy szót sem váltottak. Sőt legközelebb csak az Odúban beszélgettek utoljára. De ott is csak annyit, hogy pakoljatok össze 'gyerekek', és a többi.
- Na meg tudod, hogy ki a gyerek! - kiáltott vissza Leo poénosan Harrynek.
- De most komolyan srácok, mindjárt indul a vonat - mondta és látszott rajta, hogy próbálja nem elröhögni magát. - El kéne érni.
- Igaza van - mondta Hazel. - A hülyéskedés helyett ti is csinálhatnátok valamit, fiúk!

Nagy nehezen, fél tízkor elindultak a King's Cross vasútállomásra. Nem volt hosszú séta, de közben egyszer még át lehetett rágni a tervet. Egy év... Hosszú lesz Annabeth nélkül.

- A házakba a Teszlek Süveg fog beosztani titeket, ami... konkrétan egy sapka. A fejedre teszik, és megmondja, hogy melyik házba kerülsz - magyarázta Ginny.
- És ha ugyanabba a házba osztana? - kérdezte Hazel.
- Meg kell kérnetek a süveget, hogy oda osszon, ahova akartok kerülni.
- Oké - válaszolta Hazel. - És hogyan jutunk be a kilenc és háromnegyedik vágányra?
- Így - mondta Harry, majd az egyik falnak rohant. De nem vissza csapódott, hanem átment rajta. Percy azt hitte, hogy a Köd játszik vele.
- Ööö... - mondta Percy, majd a barátaival és Ginnyvel együtt ő is elindult a fal felé. Az rögtön átengedte őket.
- Mégsem a Köd volt - szusszant egyet Percy, majd Harry felé ment.

Harry már a vonat egyik ajtaja mellett állt.
- Na akkor adtok az apucinak egy nagy puszit? - nevetett egyet Harry, de ezt Percy és Jászon nem hagyta annyiban.
- Azért ennyire nem kell pedofilnak lenni, oké? - kérdezték mind a ketten, amire a többiek is nevetni kezdtek.
- Ne feledjétek a tervet! - mondta Ginny.
- Jaj, majd elfeljetettem... - turkált a zsebeiben Harry, majd egy papírt vett elő és nyújtotta át Percynek. - Ez a Tekergők Térképe - mondta. - Annyit kell tennetek, hogy a pálcátok hegyével megérintitek, és azt mondjátok, hogy "Esküszöm, hogy rosszban sántikálok!". Ha pedig le akarod zárni, akkor meg "Csíny letudva!" - mondta Harry.
- És ennek hasznát is fogjuk venni? - kérdezte Jászon.
- Ki tudja, hogy milyen helyzetek adódnak majd - mondta Harry, majd a vonat egy fütyülést hallatott. - Jobb lenne mennetek!
- Ja...
- Hé, Percy... - állította meg Harry a fiút. - Látod majd még Annabeth-t, csak most ez fontosabb.
- Nekem Annabeth lenne a fontosabb - válaszolta Percy, majd a barátai után felszállt a vonatra.

A Sötétség Bosszúja 4.: Gaia HaragjaWhere stories live. Discover now