Medyada Baran Ağa ve Emir Can İğrek/ Gönül Davası şarkısı ile sizi baş başa bırakıyorum iyi okumalar💕
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kɑşık sevda dɑ boğulur.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sabah uyandığımda kahvaltı hazırlanmıştı. Selim ile birlikte aşağıya indik. Bugün yine aynı yatakta yatmıştık. Birbirimize hiç temas etmesekte bu durum beni tedirgin ediyordu, en iyisi benim bu konuyu Selim ile konuşmam. Belki de ayrı bir eve çıkarız ve daha rahat ederiz. Bu düşüncelerime gülmeden edemedim. Selim ayrı eve çıkmayı kabul etmezdi ki çok bağlı idi ailesine.
Kahvaltıda bunları düşünürken "Nereye daldın Aslı gelin?" diyen Reyhan Hanım'ın sesi ile irkildim.
"Hiç." demekle yetindim sadece.
O değil de bunlar beni nasıl bir anda sahiplenip gelin demeye başladı?
Devran Ağa,Reyhan Hanım'a "Bejna ile konuştun mu?"diye sordu.
"Konuştum ağam iyilermiş Aslı'nın evdeler zaten üç gün sonra Ankara'da düğün var."
Üç gün sonra temelli ayrılıyordum annemden. Evet daha önceden de ayrıydık ama ne bileyim ben sık sık giderdim o gelirdi şimdi öyle sık sık gidip gelemezdik ki.
"Aslı kızım iyi misin sen?" diye sordu Reyhan Hanım.
"İyiyim Reyhan Hanım."
"Hanım mı?" dedi affallamış şekilde ve devam etti. "Anne desene yavrum."
Yutkunup çatalımı masaya bıraktım ve "Kusura bakmayın ama size hala anne gözüyle bakmaya alışamadım." dedim.
Ağır oldu biraz sanki.
Bozulsa da "Peki kızım alışırsn zamanla." demekten başka bir şey söylemedi.
Korkut Haje'ye dönüp "Ezman ile Hezan'a götüreyim mi seni?" diye sordu.
Ezman ve Hezan Haje'nin erkek kardeşleriydi.
Haje heyecanla "Yani işin yoksa." diyerek Devran Ağaya döndü ve "Baba izin verir misin?" dedi.
Devran Ağa "Git tabi kızım kocan izin verdikten sonra."
"Öyleyse hızlı ye bir saate çıkalım."
Jinda "Kız ne kadar şanslısın Haje gidip görebiliyorsun benimkiler Şanlıurfa'da."
Annesi mi geldi aklına acaba? Haje hemen karşısında oturan Jinda'nın elini tutarak "Sende gidip görürsün Baran Ağam işlerini halletsin hele."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN HANIM
Ficción GeneralBir kadın düşünün;Öğretmenlik yapmak için geldiği yerde töreye kurban gitmiş... Bir adam düşünün;Kalbine ve toprağa gömmüş acısıyla ayakta kalmış... Bir berdel düşünün;Karşılıklı nefreti birleştirmiş... Bir Mardin düşünün;Yine aynı göz yaşları topra...