-Ö.H 22-

17.2K 565 125
                                    

Medya'da Pera'dan Iyiki Doğdun şarkısı.

Bu bölümü nrdn7013 e ithaf ediyorum.

Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme…

Ayrıca bir ekleme yapıyorum hikayemiz şuan wattsy yarışmasında desteklerinizi bekliyorum🙏💕💕💕

_____________________________________

Selim dünden sonra yumuşamış olsada hâlâ biraz mesafeli sayılırdı. Affedip etmediğini bugün söyleyecekti. Sahi bugünün özelliği neydi?

Duşumu almış üzerimi giyinmiş bunları düşünüyordum. Birde Selim'e nereden ve nasıl bir hediye almam gerektiğini. Otelde hediyelik eşya satan bir yere rastlamamıştım. Özel bir şey olsun istiyordum ama onun neyi sevip sevmediğini bile bilmiyordum.

Meyveli pasta sevdiğini dün öğrenmiştim mesela. Ve ortaokulda basketbola gittiğini. Birbirimizi neredeyse hiç tanımıyorduk. Önceden daha kolaydı sanki çünkü sadece önyargı ile hareket ediyorduk,ama şimdi bu yargılar kırılmaya başlamıştı ve ben her gün şaşkına dönmeye başlamıştım.

Odanın içinde çalan telefonla düşüncelerimden sıyrılıp ekrana baktım. Arayan Âder'di açıkçası oldukça şaşırmıştım. Beni arayan kişiler belliydi ve bu kişilerin arasında Âder yoktu. Telefonu elime alıp aramayı açtım. Selim'de kıpırdanmaya başlamıştı zaten.

"Efendim Âder."
"Nasılsın yenge rahatsız etmiyorum değil mi?"
"Yok hayır müsaitim."
"Ya sana oldukça saçma gelecek ama aşk nasıl bir şey açıklar mısın?"

Alt dudağımı ısırıp Selim'e baktım. Bu soruda neydi şimdi?

"Âder nerden çıktı bu soru?"
"Süpriz yumurtadan (diyerek Yabancı kitabında ki Kutay'ı anıyorum 😁)"

Kusuyormuş gibi bir ses çıkarıp

"Telefonu yüzüne kapatacağım şimdi."
"Kabul ediyorum berbat bir espriydi."
"Oldukça. Neyse neden böyle bir soru sordun?"

Bir yandan da Selim'i kontrol ediyordum. Abiydi sonuçta ve kız kardeşinin sorduğu bu soruyu yanlış yorumlayabilirdi.

"Bilmiyorum bende ama gerçekten aşk ne demek senin için merak ediyorum."

"Haje ve Jinda'ya sorabilirsin."
"Ama içimden onlara sormak gelmedi. Yenge lütfen söyle aşk nasıl bir şey?"

Derin bir nefes verip "Ben hiç aşık olmadım Âder."

"Nasıl yani?"dedi sesine yansıyan şaşkınlıkla.

"Bir ara aşık olduğumu sandım ama değilmişim."

"Yinede için nasıl duygulara sahipti."

Elimle saçlarımı karıştırdım. Bu bahsetmeyi sevdiğim bir konu değildi.

Geçmişimde kalan bu konuya öyle bir kilit vurmuştum ki Âder'in sorusu o kapıya darbe indirmişti. Evet yaşadığım şeyleri unutmamıştım ama hislerimi dile getirmemeyi bilmiştim.

Yutkunarak "Onu her gördüğümde kalbim tekliyordu. Hem onu göreyim hemde görmeyeyim istiyordum sürekli ikilem arasındaydım. Hem konuşsun hemde konuşmasın istiyordum. Gözlerinin içinde kaybolmak isteyip gözlerine bakmaya korkuyordum. Her şeyine dikkat kesiliyorsun onun hayatını merak ediyorsun. Küçük bir mesajdan dev gibi anlamlar çıkarıyorsun hem çok güzel hemde çok çirkin bir duygu aşık olmak. Bir bakıyorsun yakıyor, acıtıyor bir bakıyorsun dünyanın en güzel duygularını yaşatıyor öyle işte."

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin