Medya Murat Evgin'den Özledim.
Cennet annelerin ayakları altındadır.🌼
Kadınlar size Allah'ın emanetidir.🌼
Ey Kahraman Türk Kadını Sen Yerde Sürüklenmeye Değil Omuzlar Üzerinde Göklere Yükselmeye Layıksın.🌼
Bu bölümü kadına şiddete, çocuk istismarına,tecavüze kurban verdiğimiz tüm kadınlara adıyorum.
-Özgecan Aslan 19
-Emine Bulut 38
-Leyla Aldemir 4
-Eylül Yağlıkaya 8
-Şule Çet 23
-Münevver Karabulut 17
-Ayşe Palalı 42
-Tuğba Erkol 37
-Pippa Bacca 33 (Bu kadın tüm dünyayı gelinlikle gezerken bizim ülkemizde tecavüz edilerek öldürüldü arkadaşlar. Hatta Youtuber Orkun Işıtmak olaya tepki koymak için bir takipçisinin isteği üzerine gelinlik giydi.)Bu ve bunun gibi yüzlercesi... unutuldum sanmayın hiçbiriniz unutulmadınız💙💙
________________________________
Dün Selim'le oldukça güzel vakit geçirmiş sonrasında eve gelmiştik. O şirkete gideli bir saat falan olmuş bende evde duruyordum.Üstümde dünün yorgunluğu vardı ve hiçbir şey yapasım yoktu.
Ekrana dalmış bir şekilde televizyon izlerken kapı çaldı. Gelmesini beklediğim biri yoktu.
Kapıya yönelip açtığımda karşımda ağlamaktan gözleri şişmiş bir Âder beklemiyordum.
Endişe dolu bir sesle "Kuzum ne oldu neden ağlıyorsun?"diye sordum.
Burnunu çekerek "İçeri girebilir miyim?"diye cevap verdiğinde kenara çekildim. Sorması hataydı.
Eve girdi kanepeye doğru yöneldi bende kapıyı kapatıp peşinden ilerledim. Âder kötü gözüküyordu. Konakta bir sıkıntı mı olmuştu?
Mutfağa doğru yönelip bir bardak su doldurup getirdim. Çatallaşmış sesiyle "Teşekkürler."diyerek titreyen elleriyle bardağı kavradı, içmeye başladı.
Bende yanına oturdum. Bardağı orta sephaya koydu. Çekinerek "Kuzum neyin var?"diye sordum.
Onu böyle görmeye alışkın değildim.
"Söylesene yenge hiç erkek olmak istedin mi?"dedi dakikalar önce sorduğum soruya cevap olarak.
Hafif gülümsedim. İstemiştim ve bence hayatında her kız,her kadın bir kez bile olsa istemişti bunu.
"İstedim. Belli ki sende istemişsin."
Olumlu anlamda başını salladı. Zorlamak istemiyordum ama ne olduğunu merak ediyordum.
"Bazen annemi çok özlüyorum yenge. Öyle çok özlüyorum ki..."
Ben annemsiz olmayı hayal bile edemiyordum. Öyle çok korkutuyordu ki beni bu düşünce ama Âder,Haje,Baran ve Ömer yıllardır annesizdi.
"Anneni özlediğin için mi ağladın kuzum?"
Olumsuz anlamda salladı kafasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN HANIM
Ficción GeneralBir kadın düşünün;Öğretmenlik yapmak için geldiği yerde töreye kurban gitmiş... Bir adam düşünün;Kalbine ve toprağa gömmüş acısıyla ayakta kalmış... Bir berdel düşünün;Karşılıklı nefreti birleştirmiş... Bir Mardin düşünün;Yine aynı göz yaşları topra...