-Ö.H 59-

6.7K 287 93
                                    

Medya Teoman/ Kupa Kızı ve Sinek Valesi

Salla beni sevgilim gönül salıncağında....

Oyları biraz daha artırsak iyi olur bence. Okutan yüzlerce kişi var oy veren çeyrek bile etmiyor kalbim kırıldı💔

İlla sınırı mı arttırmak gerek lütfen beni buna mecbur etmeyin. Keyifli okumalar 😘
______________________________________
Selim'in Rüyası...

Bir yatak odasındaydım. Aslı'nın okulda halletmesi gereken ufak bir işi vardı ve bıcırığa yani biricik kızımıza ben bakıyordum.

Ama bu çocuk beni gerçekten de kanser edecekti galiba. Bir kız çocuğunu zapt etmek bu kadar zor olamazdı değil mi?

Aslı'nın sabah düzgünce topladığı yatağın üstünde zıplıyor birde "Hadi baba sende zıpla." diyerek beni çağırıyordu.

Ulan ben o yatakta zıplasam yatak kırılır.
Sonra annen gelir benim kafamı kırar.

"Kızım ama bak gerçekten üzüyorsun beni. Annene anlatacağım o da üzülecek. Bırak zıplamayı otur hadi."

Zıplamayı bırakıp oturduğunda "Aferin şimdi uslu uslu bekle beni."

Uslu uslu beklemek ve benim kuzum... Evi ateşe vermese bari.

"Tamam babacığım." dedi masum bir şekilde ama inanmadım tabiki.

Yinede en fazla ne olabilir düşüncesiyle odadan ayrıldım. Kesici, delici alet yoktu odada. Çakmakta yoktu.
Çocuğum olduğundan beri silahım ofisteydi eve asla getirmiyordum.

Aslı çamaşır makinesini o gelmeden çalıştırmamı istemişti ve biliyordum eğer yapmazsam dilinden kurtulamazdım. Hamilelik onun sinirlerini oldukça geriyordu.

Çamaşır makinesini çalıştırıp odada tek bıraktığım bıcırığın yanına gittim ama şok oldum.

Küçücük ayaklarına gitmiş annesinin topuklu ayakkabılarını geçirmiş birde yüzüne bir şeyler sürmüştü.

Dudağına sürdüğü o şey neydi? Ruj mu deniyordu?

Bari sürmeyi bilse palyaçoya benzemiş.

"Kızım sen ne yapıyorsun?" Sesim farkında olmadan yüksek çıkmıştı ama yani ilallah etmiştim sabahtan beri bu nedir ya?

"Kızım annen kızar." Kızmak ne kelime...

"Baba söyleme anneme." Gözlerini yavru köpek gibi açmış bana bakıyordu ancak yumuşamak falan yoktu.

"Annen zaten anlayacak ama bari şu yüzünü temizleyelim. Düş önüme bıcırık doğru lavaboya."

Selim'den

İki gün önce gördüğüm rüya tekrar süzülmüştü zihnime. Ah umarım öyle bir kızımız olmazdı.

Aslı ve benden bir parça olacağı için çok söz dinler biri olmasını beklemiyordum zaten ama bu derecede olmazdı umarım. Yinede rüyası bile güzeldi ya rüyamda Aslı bir kez daha hamileydi.

Bunun gerçeğini yaşamam lazım.
Tek isteğim kızım bu kadar hareketli olmasın.

Resmen çocuğum üstünde hiç otoritem yoktu ve Aslı buram buram otorite kokuyordu. Benim rüyamda bile. Ah Aslı... Benim hırçın, asi, dik başlı kadınım. Merhametli, vicdanlı yardımsever eşim.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin