-Ö.H 18-

18.3K 609 68
                                    

Meyda'da Feride Hilal Akın Ver Bana Düşlerimi

Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.

Bu bölümü @ozekinciremziye'ye ithaf ediyorum ❤
___________________________________________
Bugün annemlere geçirdiğim son günüm olduğu için içimde bir burukluk vardı. Dün akşam yemeğini Bejna ve Onur'un evinde yemiştik. Bejna her şeyin birbiriyle uyumlu olmasına dikkat etmişti. Salonunda beyaz,turkuaz ve yer yer siyah renkleri tercih etmişti . Salonu gerçekten güzeldi. Mutfak dolapları mordu. Beyaz eşya takımı beyaz alınmıştı. Mutfakta kullanılan süs eşyası yok denecek kadar azdı ama mutfak aletlerinde kırmızı ve mor rengi daha çok tercih etmişti.

Yatak odasının duvarları krem rengi iken takım beyazdı.

Ayrıca Onur Selim'e yumruk atmıştı nedeni ise o Fülya olayıydı. Hatta ablama bir daha aynı acıyı yaşatma dediğinde Selim'in kaşları çatılmış ve ne acısı demişti. Bu olayı Bejna bilmiyordu ve onlar benimde bilmediğimi düşünüyorlardı. Onur olayı anlatacağı zamansa ben girmiştim devreye. Selim'in benim aldatıldığımı bilmesine gerek yoktu.

Dün Selim'le yine bir yakınlaşma yaşamış sınırlarımızı zorlayacak derecede temasa geçmiştik. Şuan için konakta kalmanın bir sıkıntısı yoktu,oraya alışmıştım ama bir çocuğumuz olunca orada kalmak istemiyordum. İnsanın kendi evi olması daha farklıydı.

Yeni bir ev almayada gerek yoktu benim evimde yada Selim'in doğduğu o evde kalabilirdik.

Uyanmış bunları düşünürken bir yandan da Selim'i izliyordum. Korkumun farkında olduğu için oldukça nazik davranmaya çalışıyordu ve durması gereken yeri biliyordu bu çok güzel bir şeydi. Hala aşık değildim ve tam anlamıyla sevmiyordum. Onunda benden eskisi kadar nefret ettiğini düşünmüyordum eğer öyle olsaydı canımı yakardı. Selim akıllı adamdı ama karşısında ben olunca nefreti aklının önüne geçiyordu. Aklıma geçmişte yaşananlar gelince şöyle bir durdum. Haje'nin evleneceğini öğrendiğim zaman onunla yaşadığım atışma geldi aklıma.

Haje ve Korkut Düğün Arifesi 1 Yıl Önce

Okul bittikten sonra apar topar hazırlanıp koştura koştura okuldan çıktım. Bu kadar telaş yapmamın sebebi 17 yaşında bir kızın evlenecek olmasıydı. Hemde Aladağ aşiretinden Korkut'la. O aşiret benim en nefret ettiğim aşiretti. Baş belası Selim denen o Ağa bozuntusunun aşiretiydi çünkü.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin