-Ö.H 33-

12.7K 483 102
                                    

Medyada Müslüm Gürses'den Çünkü Sen Çölüme Yağmur Oldun💙

Bazen öyle konuşacaksın ki, karşında ki cevap veremeyecek. Bazen de öyle bir susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek.

Bu bölümü ayse190yildiz a ithaf ediyorum💜

Instagramda takip etmeyi unutmayın. Bazı sorular sordum onları da cevaplayınnn

Öpüldünüz😘😘
________________________________
Gergin bir ortamın içine hapsolmuş gibi hissediyordum kendimi. Hatta gibisi bile fazlaydı kesinlikle gergin bir ortamdaydım.

Selim buradaydı. Boşanma kararımı bilen ailem onun karşısında yerini almış bir şekilde oturuyordu. Selim'in yanında ise Korkut ve Haje vardı. Olayı yeni öğrendiklerinden dolayı şaşkınlık vardı üzerlerinde ve tabi aynı şaşkınlık Âder'de de mevcuttu.

İki aile karşılıklı bir şekilde diken üstünde oturmaktaydı. Bejna ise abisinin tarafındaydı. Bunun Onur'un hoşuna gitmediğini biliyordum açıkçası benide biraz kırmıştı bu yaptığı. Ama bende çok iyi biliyordum ki aynısını Onur yapmış olsa kızgın olacağım halde Bejna'nın ailesinin yanında kesinlikle kendi ailemi tutardım.

Zaten kardeşlerine hasret bir şekilde yaşayan Bejna'yı ailesi bu olayda ki tavrı yüzünden dışlasın istemezdim.

Bizimle arasını bir şekilde düzeltirdi zaten ama aynısını Onur'la yapması kolay olmayacaktı çünkü Selim ve Onur telefonda tartışmıştı ve Bejna bunu bildiği halde Selim'in yanında oturduğu için Onur ona eminim ki çok kızgın olmalıydı.

İki kişinin arasında kalmak hiç kolay bir şey değildi ve Bejna ister istemez iki kişinin arasında kalmıştı. Bir yanında abisi,diğer yanında eşi.

Ben ise ayaktaydım. Babamın gözleri bana döndü "Çay olmuştur kızım koy getir hadi."

Hiçbir şey demeden mutfağa yönelip çay bardaklarına çayı koyup içeri girdim. Sorunum Selimleydi ailesi ile en ufak bir sorunum yoktu bu yüzden çayı dağıtmaya ilk onlardan başladım. Mesafeme en yakın olan Selim'den değil koltuğun en sonunda oturan Haje'den başladım ikrama.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin